🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22121.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پایش سطح اکسیژن خون و ECG پیشرفته‌تر؛ قابلیت‌های احتمالی اپل واچ بعدی

به نظر می‌رسد اپل بار دیگر قصد دارد تکنولوژی‌های پایش سلامتی موجود در اپل واچ را ارتقا دهد. گفته می‌شود این کمپانی کوپرتینویی در نسل ششم ساعت هوشمند خود از تکنولوژی تشخیص میزان غلظت اکسیژن ...

به نظر می‌رسد اپل بار دیگر قصد دارد تکنولوژی‌های پایش سلامتی موجود در اپل واچ را ارتقا دهد. گفته می‌شود این کمپانی کوپرتینویی در نسل ششم ساعت هوشمند خود از تکنولوژی تشخیص میزان غلظت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان - اکسیژن خون و ECG پیشرفته‌تر بهره ببرد.

بر اساس جزئیات جدیدی که در این رابطه فاش شده است، اپل قصد دارد در اپل واچ سری ۶ از تکنولوژی تشخیص میزان غلظت خون استفاده کند. البته لازم به ذکر است که این تکنولوژی از اولین اپل واچ که با نام سری صفر نیز شناخته می‌شود جزو قابلیت‌های این ساعت هوشمند بوده، ولی اپل به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان - دلایلی از آن استفاده نکرده و آن را غیر فعال نگه داشته است.

به کمک این تکنولوژی، اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان - واچ می‌تواند سطح اکسیژن خون کاربر را اندازه‌گیری کند و اگر از میزان معمول ۹۵ الی ۱۰۰ درصدی آن کمتر شد، به او اخطار دهد. این قابلیت بسیار کاربردی است، زیرا اگر سطح اکسیژن از حدی کمتر باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان - می‌تواند منجر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان - به نارسایی یا ایست قلبی شود. در این گزارش آمده اگر اپل این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان - قابلیت را در اپل واچ سری ۶ قرار دهد، کاربران اعلانی مبنی بر پایین بودن اکسیژن خون دریافت می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان

بهبود بعدی که اپل برای ساعت هوشمند خود در نظر گرفته، ECG (الکتروکاردیوگرام) پیشرفته‌تر است. اپل واچ سری ۴ و ۵ می‌توانند به کمک غربیلک کنار ساعت و سنسور اپتیکال سنجش ضربان قلب، از کاربر تست الکتروکاردیوگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان - بگیرند. البته این روش محدودیت‌هایی نیز دار؛ برای مثال اگر ضربان قلب بسیار بالا باشد، ECG اپل واچ نتایج غیر قابل استنادی را به کاربر نشان می‌دهد. سیستم پیشرفته‌تر ECG این اجازه را به کاربر خواهد داد تا در محدوده گسترده‌تر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان - ضربانی، تست ECG بگیرد.

با این وجود می‌توان اطمینان داشت که هدف تیم کوک از تعبیه تکنولوژی‌های دیگر در اپل واچ، جدی بوده و او قصد دارد این گجت کوچک را به یک ابزار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جوانرود استان کردستان - همه‌کاره پایش سلامتی تبدیل کند. احتمالا تکنولوژی تشخیص میزان غلظت اکسیژن خون به همراه ECG پیشرفته‌تر همزمان با iOS 14 در اختیار کاربران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone