🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22130.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ربات MIT اجرای وظایف را با مشاهده آنها یاد می‌گیرد [تماشا کنید]

تا همین اواخر برای آموزش ربات چاره ای جز کدنویسی، آزمون و خطا یا نظارت بر آنها وجود نداشت اما سیستم های پیشرفته امکان آموزش از طریق اجرای وظایف در برابر ربات را میسر کرده ...

تا همین اواخر برای آموزش ربات چاره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - ای جز کدنویسی، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - آزمون و خطا یا نظارت بر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - آنها وجود نداشت اما سیستم های پیشرفته امکان آموزش از طریق اجرای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - وظایف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - در برابر ربات را میسر کرده اند؛ دقیقا مثل زمانی که سرگرم آموزش به یک فرد هستید.

دانشمندان MIT سیستمی به نام PUnS را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - توسعه داده اند که آموزش وظایف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - پیچیده نظیر چیدن میز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - شام به ربات ها را فراهم می سازد. این سامانه بر زبان «منطق موقت خطی» متکی است که امکان استدلال را به ربات می دهد. در این روش زمان در قالب دنباله ای از اعداد فرض می شود، به عبارت دیگر برای زمان حال مفروض تنها یک آینده متصور می شویم.

محققان برای کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - به ربات در رسیدن به نتیجه مطلوب معیارهایی برای آن تعریف کرده اند. سیستم MIT نسبت به مدل های عادی به مراتب کارایی بالاتری دارد و در ۲۰ هزار بار چینش میز شام تنها ۶ بار دچار خطا شده است؛ آن هم در شرایطی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - که گاهی اوقات محققان با پنهان کردن اشیاء حل مساله را دشوارتر کرده اند. ربات در مواردی که شی پنهان شده ابتدا تمام میز را چیده و سپس به سراغ قرار دادن شی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر منجیل استان گیلان - مذکور در جای مناسب رفته است.

هدف نهایی توسعه دهندگان این است که سیستم نه تنها بر اساس مشاهده اجرای کار توسط دیگران، بلکه بر اساس بازخوردهایی نظیر انتقادات یا توصیه های شفاهی آموزش ببیند. هرچند زمان زیادی تا دستیابی به این نتایج باقی مانده اما در صورت عملی شدن می توان آینده ای را متصور بود که در آن اشتباه ربات خانگی‌تان را به وی گوشزد می کنید تا در آینده آن را تکرار نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone