🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22111.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

خوشه‌بندی big.LITTLE چیپست موبایل به پردازنده‌های دسکتاپ اینتل می‌آید

جزئیات جدیدی از پردازنده‌های اینتل با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری لو رفته که بسیاری از علاقه‌مندان را به تعجب وا داشته است. این پردازنده‌ها از سری الدر لیک بوده و قرار است از فلسفه big.LITTLE موجود ...

جزئیات جدیدی از پردازنده‌های اینتل با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری لو رفته که بسیاری از علاقه‌مندان را به تعجب وا داشته است. این پردازنده‌ها از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - سری الدر لیک بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - قرار است از فلسفه big.LITTLE موجود در گوشی‌های هوشمند بهره ببرند.

لو رفتن اطلاعات پردازنده‌های الدر لیک (Alder Lake) از این جهت غافلگیر کننده است که هنوز زمان طولانی تا معرفی آن‌ها باقی مانده. پیش از این که این پردازنده‌ها معرفی شوند، اینتل قصد دارد از پردازنده‌های راکت لیک رونمایی کند که ادامه‌دهنده راه پردازنده‌های فعلی کامت لیک هستند. در هر صورت در اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - لو رفته می‌بنیم که اینتل همانند کمپانی ARM قصد دارد از فلسفه big.LITTLE استفاده کند.

فلسفه big.LITTLE اما به این معنی خواهد بود که تعدادی هسته پر قدرت در کنار تعدادی هسته با فرکانس کاری کمتر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - قرار خواهند گرفت و بر اساس پردازشی که باید انجام شود، CPU انتخاب می‌کند که وظیفه پردازش آن را به کدام پردازنده‌ها محول کند. جزئیاتی که از پردازنده الدر لیک لو رفته، هم مربوط به نسخه دسکتاپ است، ولی می‌توان انتظار داشته که پای آن‌ها به لپ تاپ‌ها نیز باز شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی

به صورت کلی، چینش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - big.LITTLE در دسکتاپ نباید تاثیر چندانی بر کارایی داشته باشد، زیرا هدف از این کار کاهش مصرف انرژی بوده که در این فرم فاکتور، چندان موضوع مهمی تلقی نمی‌شود. در لپ تاپ‌ها اما اوضاع به کلی متفاوت است و کاربران می‌توانند شاهد مصرف باتری کمتری باشند. بر اساس عکسی که از پردازنده‌های الدر لیک لو رفته، باید شاهد دو پردازنده با چینش ۸+۸+۱ و ۶+۰+۱ باشیم. همچنین سوکت اتصال این پردازنده‌ها نیز از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - نوع LGA 1700 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - خواهد بود.

چینش ۸+۸+۱ در چیسپت‌های الدر لیک، یعنی ۸ پردازنده قدرتمند، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - ۸ پردازنده با فرکانس کاری پایین‌تر و یک پردازنده گرافیکی مجزا. چینش ۶+۰+۱ اما مشابه پردازنده‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - فعلی بوده و تنها از ۶ هسته قدرتمند به همراه یک پردازنده‌ گرافیکی مجزا بهره می‌برد. البته می‌توان پیش‌بینی کرد که پردازنده‌های قدرتمندتر این چینش، از فراکانس‌های کاری بسیار بالایی برخوردار باشند.

موضوع دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - که مطرح می‌شود، کارکرد همزمان خوشه‌های داخل چیپست است. به زبان ساد‌ه‌تر، یعنی آیا هر دو خوشه ۸ هسته‌ای می‌توانند توامان با یکدیگر کار کنند یا خیر. از آن جایی که توان‌کِشی (TDP) هر دو مدل این چیپست‌ها به یک میزان است (۸۰ وات)، می‌توان گفت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - که اینتل فعلا قصد ندارد از این قابلیت در چیپست‌های الدر لیک بهره ببرد.

در نهایت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - از اطلاعات دیگری که از پردازنده الدر لیک در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فراهان استان مرکزی - دسترس است، می‌توان به نوع سوکت آن اشاره کرد. اینتل با معرفی چیپست‌های کامت لیک، کاربران را با سوکت‌ها LGA 1200 آشنا کرد، ولی به نظر می‌رسد که این سوکت به زودی با نوع LGA 1700 جایگزین خواهد شد. در نهایت رقابت AMD و اینتل بر سر سهم بازار در سال‌های آتی بسیار جذاب‌تز از گذشته پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone