🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22119.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ناوگان اسنپ ضدعفونی می‌شود

طرح «سفر به سلامت» تاکسی اینترنتی اسنپ به فاز ضدعفونی کردن سواری، موتور و وانت در ۶شهر ایران رسید. همزمان با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در سراسر ایران، باشگاه رانندگان اسنپ در قالب طرح ...

طرح «سفر به سلامت» تاکسی اینترنتی اسنپ به فاز ضدعفونی کردن سواری، موتور و وانت در ۶شهر ایران رسید.

همزمان با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در سراسر ایران، باشگاه رانندگان اسنپ در قالب طرح «سفر به سلامت» اقداماتی را برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در ناوگان این سامانه در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - گرفت. مرحله اول این طرح، توزیع رایگان بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش یک‌بار مصرف و برگه آموزشی نحوه استفاده به کاربران راننده بود - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - که به مدت یک هفته در تهران اجرا شد. از امروز نیز توزیع اقلام بهداشتی در ۶ شهر شیراز، مشهد، اصفهان، کرج، قم و رشت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - مدت ۳ روز ادامه پیدا می‌کند.

همچنین از امروز، ون‌هایی با لوگوی اسنپ در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، قم و شیراز به منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - ضدعفونی کردن ناوگان اسنپ (شامل سواری، موتور و وانت) مستقر می‌شوند. در این طرح که به مدت ۱۰روز اجرا می‌شود، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - ۲پرسنل با لباس فرم اسنپ زیر نظر یک سرپرست تمامی فضای داخلی و خارجی خودروهای سواری، موتورها و وانت‌های اسنپ را ضدعفونی می‌کنند و در نهایت هم برچسب «سفر به سلامت» را روی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - وسیله نقلیه ضدعفونی‌شده می‌چسبانند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی

اضافه کردن گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» به بخش امتیاز دهی اپلیکیشن اسنپ مکمل این اقدامات است. به این صورت که مسافر در صورتی که احساس کرد دستورالعمل‌های بهداشتی در خودرویی که در حال سفر با آن است رعایت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - نشده، می‌تواند با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان بگذارد، تا با آموزش و همچنین ارائه امکانات لازم برای تامین سلامت و بهداشت فردی و بهداشت خودرو امکان گسترش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - هرچه بیشتر ویروس کرونا کاهش داده شود.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، حفظ سلامت کاربران راننده و مسافر از مهم‌ترین اولویت‌های این سامانه است و تلاش می‌کند با اجرای انواع طرح‌ها و همچنین آموزش مراقبت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - بهداشتی از طریق کانال‌های ارتباطی خود، در پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس موثر باشد. روابط عمومی اسنپ در پایان از همه کاربرانش دعوت به همراهی می‌کند تا بتوانیم با هشیاری و مراقبت همگانی از شیوع بیماری جلوگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر دلیجان استان مرکزی - کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone