🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22114.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

بانک مرکزی سقف کارت به کارت را به ۱۰ میلیون تومان افزایش داد

در حالی که بانک مرکزی ۱۱ اسفند ماه سقف کارت به کارت را از ۳ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش داده بود، امروز یک بار دیگر خبر می‌دهد که این سقف به ۱۰ ...

در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - که بانک مرکزی ۱۱ اسفند ماه سقف کارت به کارت را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - از ۳ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش داده بود، امروز یک بار دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - خبر می‌دهد که این سقف به ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

«داوود محمد بیگی»، مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی به ایبنا گفته است که کاربران کارت‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند از طریق خودپرداز، کیوسک، اینترنت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - بانک و همراه بانک از سقف ۱۰ میلیون تومانی کارت به کارت استفاده کنند.

این افزایش سقف که به احتمال زیاد موقتی خواهد بود، یکی دیگر از تمهیدات بانک مرکزی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور است.

اگرچه سقف کارت به کارت به ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده اما اگر بخواهید کارت به کارت را از طریق نرم‌افزارهای بانکی (پرداخت‌ساز) - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - انجام دهید، با سقف ۳ میلیون تومانی روبه‌رو خواهید شد. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - گفتنی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - پیش از این سقف انتقال وجه در این اپلیکیشن‌ها، یک میلیون تومان بوده است.

بانک مرکزی در روزهای گذشته اقدامات مختلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - برای کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها انجام داده بود. امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - به مراجعه حضوری مشتری به مدت سه ماه از تاریخ انقضاء، افزایش برداشت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - از دستگاه‌های خودپرداز از ۲۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان و افزایش تلاش‌های ناموفق در رمز دوم به ۵ تلاش، از همین موارد بوده‌اند.

نهایی سازی الگوی پرداخت از طریق کیف پول مبتنی بر کدهای QR نیز موضوع دیگری است که بانک مرکزی اخیرا و با شیوع کرونا تصمیم گرفته است نگاهی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - به آن داشته باشد. به گفته مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی، طرح پذیرندگی جامع بارکدهای پرداخت از سوی بانک مرکزی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - به زودی اجرایی خواهد شد:

«با این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - طرح مشتریان می‌توانند با اسکن کردن بارکد قرار گرفته در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - هر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - کدام از شرکت‌های پرداخت الکترونیک در فروشگاه‌ها و پایانه‌های فروشگاهی از طریق تلفن همراه و هر کدام از نرم افزارهای پرداخت ساز (نرم افزارهای موبایلی شرکت‌های پرداخت الکترونیک) - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - عملیات پرداخت را بدون تماس با کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - بانکی و کارتخوان با وارد کردن مبلغ و رمز کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - انجام دهند که امنیت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر قروه استان کردستان - و سلامت بالاتری نسبت به پرداخت با کارت بانکی دارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone