🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22126.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

صداوسیما مالکیت پیام رسان سروش را به مزایده گذاشت

سازمان صداوسیما با انتشار یک فراخوان اعلام کرده که مالکیت «پیام رسان سروش» را می‌فروشد. این احتمال مطرح است که قیمت پایه مورد نظر صداوسیما، حدود ۳۸ میلیارد تومان برای پیام رسان سروش باشد. «سید جعفر ...

سازمان صداوسیما با انتشار یک فراخوان اعلام کرده که مالکیت «پیام رسان سروش» را می‌فروشد. این احتمال مطرح است که قیمت پایه مورد نظر صداوسیما، حدود ۳۸ میلیارد تومان برای پیام رسان سروش باشد. «سید جعفر خورشاد»، مدیرعامل سابق و رییس هیات مدیره کنونی پیام‌ رسان سروش در گفتگو با دیجیاتو اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - می‌کند که مالکیت ۱۰۰ درصدی پیام رسان سروش متعلق - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - به صداوسیما است و حالا این سازمان به دلایلی تصمیم گرفته است این پیام رسان را در مزایده‌ای به فروش برساند.

نکته اینجاست که هم‌اکنون - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - پیام رسان سروش را می‌توان در قالب - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - دو اپلیکیشن یافت. نسخه قدیمی‌تر، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - سروش نام دارد. اما از سال ۹۸ نسخه دیگری تحت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - عنوان «سروش پلاس» معرفی شد که در آن زمان «مرتضی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - رحیمی»، مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - سابق سروش، گفته بود یک پیام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - رسان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - جداگانه است که در آینده نامش هم تغییر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - خواهد کرد. اما اکنون خورشاد در پاسخ به این سوال که این مزایده برای فروش کدام یک از این پیام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - رسان‌هاست، به دیجیاتو می‌گوید:

«این مزایده برای کل مجموعه است. البته ما دو عدد سروش به آن معنی نداریم. کل پیام رسان سروش متعلق به صداوسیماست. شرکت «ستاک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - هوشمند شریف» [توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - دهنده سروش پلاس] در زمانی که صداوسیما تصمیمی برای هزینه برای این پیام رسان نداشته، آمده و سروش پلاس را توسعه داده است. نام پلاس - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - هم نشان دهنده همین است که محصول مرتبط با سروش و ادامه راه سروش است. هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - وقت هم ادعا نشده که این پیام رسان متعلق به صداوسیما نیست.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان

این درحالیست که «مرتضی رحیمی»، که سروش پلاس - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - را راه‌اندازی کرد، در مرداد ۱۳۹۸ در مصاحبه‌ای با دیجیاتو رسماً اعلام کرده بود که این اپلیکیشن کاملاً مستقل از صداوسیما است. او در همان زمان گفته بود:

«سروش پلاس کاملاً به شکل جداگانه و مستقل از صداوسیما توسعه پیدا کرده و به احتمال زیاد تا پایان تابستان ری‌برند خواهد شد. این مسئله البته به تصمیمات بخش خصوصی ارتباط دارد ولی آنچه که مشخص است، این است که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - مسیر سروش پلاس از سروش جدا است. هرچند ما می‌خواهیم در سمت بک-اند و ارتباط داده‌ها اتفاقی بیفتد که کاربران به آرشیو خود و کانال‌هایی که دنبال می‌کردند، دسترسی داشته باشند، اما در هر صورت تکنولوژی این پیام رسان کاملاً متفاوت از سروش است.»

خورشاد اما در مواجهه با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - همین موضوع، اعتقاد دارد که ایجاد فاصله بین سروش پلاس و صداوسیما، شاید یک راهبرد از سوی مدیران سروش پلاس در آن زمان بوده است. رییس هیات مدیره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - پیام رسان سروش توضیح می‌دهد: «این شدنی نیست که شما روی طبقه اول ساختمانی که متعلق به صداوسیما است، طبقه دوم را بسازید، بعد بگویید این طبقه را من ساخته‌ام و همه‌اش متعلق به من است. در ورودی این ساختمان کجاست؟ تیم آقای رحیمی به قول خودشان احساس تکلیف کردند که اگر صداوسیما متوجه اهمیت موضوع نیست و درگیر مسائل دیگری است، ما که می‌فهمیم و ما برویم کارمان را درست انجام دهیم. نام پلاس، نشان می‌دهد که این پیام رسان هم زیرمجموعه سروش است و اکنون - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - هم این مزایده برای کل مجموعه پیام رسان سروش است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان

خورشاد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - می‌گوید این واقعیت وجود داشت که پیام رسان سروش گاهی اوقات در اولویت‌های بالای صداوسیما قرار نمی‌گرفت و از سوی دیگر، کاربران نمی‌توانستند منتظر تامین بودجه برای اضافه شدن قابلیت‌های جدید بمانند، اما اکنون پیش‌بینی می‌کند در صورت پای کار آمدن یک خریدار چابک، این پیام رسان می‌تواند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان
تصور از وب‌چین فاوا.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد صداوسیما قیمت بالایی هم برای فروش پیام رسان سروش در نظر گرفته است. در فراخوان منتشر شده از سوی صداوسیما، می‌بینیم که میزان تضمین برای شرکت در مزایده، رقم یک میلیارد و ۹۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است. معمولاً در مزایده‌ها، تضمین شرکت کردن، ۵ درصد محاسبه می‌شود و این یعنی صداوسیما احتمالاً می‌خواهد سروش را به مبلغی بیشتر از ۳۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - میلیارد و ۳۶۸ میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - تومان به فروش برساند. خورشاد درباره رقم، اظهار نظری نمی‌کند اما اعلام می‌کند که بیشتر از این مبلغ‌ها، خرج پیام رسان سروش شده است و احتمالاً رقم نهایی از این هم بالاتر باشد: «بستگی دارد ارزش در چه دیده شود. در دارایی‌های شرکت یا کاربران، سخت‌افزار، نرم‌افزار و... این‌ها بحث دیگری است. اما اگر یک مجموعه چابک جلو بیاید روند رشد سروش به شدت مثبت خواهد شد.»

در حال حاضر پیام رسان سروش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - ۵۰۰ هزار کاربر فعال و پیام رسان سروش پلاس، ۲ میلیون کاربر فعال در کافه بازار دارد. «مرتضی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - رحیمی»، مدیر سروش پلاس که در مرداد ماه اعلام کرده بود سروش پلاس کاملاً مستقل از صداوسیما توسعه داده شده، در پاسخ به دیجیاتو برای شفاف‌سازی در مورد ابهام‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - بسیار زیادی که اکنون وجود دارند، متن ذیل را در اختیار دیجیاتو قرار داده است. نظرات رحیمی در این متن، چندان با نظرات مدیران سازمان صداوسیما هم‌راستا به نظر نمی‌رسند:

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان

«پیام‌رسان سروش‌پلاس از همان ابتدا و با توجه به عدم فهم درست صداوسیما از موضوع و عدم سرمایه‌گذاری صحیح - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - یا حتی شراکت منصفانه با سرمایه‌گذار جدید، توسط سهامدار خصوصی شرکت تفرس و بصورت مستقل توسعه پیدا کرد. جهت احترام به کاربران سروش‌پلاس، ارتباط پلاس با سابقه گفتگوها و کانال‌های سروش حفظ شد.

در شرایط کنونی که نیاز به سرمایه‌گذاری اصولی در پیام‌رسان کاملا احساس شده‌است، جدا شدن صدا و سیما بر هر منفعت دیگری ترجیح دارد لذا ما با هر سرمایه‌گذار جدیدی از حوزه بانکی یا اپراتورهای تلفن همراه، همکاری کامل خواهیم کرد. همانطور که قبلا هم گفتیم سروش‌پلاس با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسعه پیدا کرده‌است - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - و این سرمایه‌گذار نیز پذیرفته‌است که موضوع را با خریدار جدید تفاهم کند. به هر حال ما از خروج صداوسیما از کل این ماجرا بسیار استقبال می‌کنیم و امیدواریم این مزایده به سرانجام خوبی برسد.»

اکنون باید دید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - سرنوشت این مزایده، سروش، سروش پلاس و اختلاف‌های بزرگی که در این تیم وجود دارد به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خرمدره استان زنجان - کجا خواهد کشید. آنچه مشخص است اینکه بحث مالکیت بر «سروش» تازه قرار است آغاز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوفر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آیا جسارتا اطراف میدان توحید خرمدره خدمات دارید؟
پاسخ: بله در میدان توحید شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone