تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30191.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت AMD با نسل جدید پردازنده های رایزن به نمایشگاه CES آمد

کمپانی مشهور AMD نمایشگاه CES امسال را با رونمایی از نسل جدید پردازنده‌های خود آغاز کرد. مهم‌ترین و برجسته‌ترین این پردازنده‌ها برای لپ‌تاپ‌ها و به خصوص دیوایس‌های کروم‌بوک طراحی شده تا ضمن ارائه قدرت پردازشی ...

کمپانی مشهور AMD نمایشگاه CES امسال را با رونمایی از نسل جدید پردازنده‌های خود آغاز کرد. مهم‌ترین و برجسته‌ترین این پردازنده‌ها برای لپ‌تاپ‌ها و به خصوص دیوایس‌های کروم‌بوک طراحی شده تا ضمن ارائه قدرت پردازشی بالا بتواند مصرف بهینه باتری را برای این دیوایس‌ها به ارمغان بیاورد.

در همین راستا AMD از دو چیپ جدید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - در سری A پردازنده‌های خود رونمایی کرده که به طور اختصاصی برای کروم‌بوک‌ها طراحی شده‌اند: پردازنده A4-9120C با قدرت پردازشی 1.6 گیگاهرتز و پردازنده A6-9220C - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - با قدرت پردازشی 1.8 گیگاهرتز. هر دو پردازنده دو هسته‌ای بوده و مصرف برقی برابر با 6 وات دارند. همچنین AMD ادعا کرده که هر دو از پردازنده‌های همرده خود که توسط اینتل ساخته شده‌اند، قوی‌تر و سریع‌تر هستند.

به گفته AMD - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - پردازنده A6 در مرور وب 23 درصد نسبت به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - پردازنده پنتیوم N4200 اینتل سریع‌تر است و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - ویرایش تصاویر را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - نیز 42 درصد سریع‌تر از پردازنده رقیب به انجام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - می‌رساند. اما سایر پردازنده‌های AMD برای لپ‌تاپ‌های قوی‌تر از کروم‌بوک طراحی شده‌اند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان
لپ تاپ FX505DY - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - ایسوس مجهز به نسل جدید پردازنده های رایزن

AMD در نمایشگاه امسال از نسل جدید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - پردازنده‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - رایزن نیز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - پرده برداشته که با طراحی 12 نانومتری و پردازنده‌ گرافیکی Vega می‌توانند در پردازش تصاویر عملکرد بسیار ایده‌‌آلی به نمایش بگذارند. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - AMD ادعا کرده که پردازنده چهار هسته‌ای Ryzen 5 3500U با سرعت 2.1 گیگاهرتز می‌تواند نسبت به پردازنده همرده Core i5 اینتل، عملکردی 14 برابر سریع‌تر در بارگذاری وبسایت‌ها داشته باشد.

همچنین گفته شده که پردازنده Ryzen 7 3700U با قدرت پردازش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - 2.3 گیگاهرتزی، به میزان 29 درصد از پردازنده‌های همرده Core i7 اینتل در ویرایش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بیجار استان کردستان - فایل‌های مدیا سریع‌تر است. دو لپ‌تاپ گیمینگ FX505DY و FX705DY برند TUF ایسوس نخستین دیوایس‌هایی هستند که از پردازنده‌های جدید AMD بهره‌ می‌برند که مجهز به کارت گرافیکی Radeon RX 560X بوده و از پردازنده Ryzen 5 3550H با قدرت پردازشی 2.1 گیگاهرتز بهره می‌برند.

به گفته ایسوس، این دو لپ تاپ گیمینگ در سه ماهه نخست سال 2019 روانه بازارهای جهانی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone