🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33535.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بازدید جعلی از اپلیکیشن های اندرویدی و کلاهبرداری کلان از شرکت های تبلیغاتی

براساس گزارش نشریه بازفید، به دنبال تشکیل حلقه کلاهبرداری جدیدی متشکل از ۱۲۵ اپلیکیشن اندرویدی و وبسایت سرقت چند صد میلیون دلاری از درآمدهای تبلیغاتی آنها را به دنبال داشته است. طبق این گزارش کلاهبرداران ...

براساس گزارش نشریه بازفید، به دنبال تشکیل حلقه کلاهبرداری جدیدی متشکل از ۱۲۵ اپلیکیشن اندرویدی و وبسایت سرقت چند صد میلیون دلاری از درآمدهای تبلیغاتی آنها را به دنبال داشته - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است. طبق این گزارش کلاهبرداران از طریق شرکتی ساختگی به نام We Purchase Apps اقدام به خرید اپلیکیشن های معتبر از توسعه دهندگان می کردند و در ادامه مالکیت آن اپ ها - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به شرکت های دیگری - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - منتقل می شد. آن شرکت ها نیز با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تحلیل رفتار کاربران و بررسی تعاملاتشان اقدام به ایجاد بازدید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جعلی از تبلیغات درون برنامه ای می - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کردند و با این روش میلیون ها دلار پول به جیب می زدند.

در ادامه این روند، اطلاعات به دست آمده از کاربران برای برنامه ریزی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شبکه ای از بات ها مورد استفاده قرار می گرفت که به سمت اپ های خریداری شده هدایت می شدند و آن بات ها با کمک دیتای واقعی شروع به تقلید رفتار کاربران می کردند. این ربات ها در واقع تحت پوشش آن دسته از کاربران واقعی قرار می گرفتند که همچنان با اپ ها تعامل داشتند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

با این کار آمار کاربران اپ ها و وبسایت های خریداری شده به طرز غیرواقعی بالا می رفت و شرکت ها برای تبلیغات درون برنامه ای در آنها ابراز تمایل می کردند و در نهایت درآمد ناشی از تبلیغات آن به جیب شرکت مالک آن اپ سرازیر می شد.

گزارش خبری - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بازفید گوگل را (به عنوان یکی از قربانیان این کلاهبرداری) از ماجرا مطلع نموده و این شرکت اقدامات لازم را برای مقابله با آن انجام داده است. غول جستجوگر در خبری جداگانه اعلام نموده که چندین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اپ مرتبط با این کلاهبرداری را هم از شبکه تبلیغات خود و هم پلی استور حذف نموده است. البته برخی از اپ های بزرگ تر که در گزارش بازفید به آنها اشاره شده (از جمله اپی به نام EverythingMe که بالغ بر ۲۰ میلیون نصب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - داشته) همچنان در پلی استور موجود هستند.

براساس گزارش گوگل حدودا ده میلیون دلار به واسطه ویوهای ساختگی از سوی تبلیغ دهندگان کلاهبرداری - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده است اما این مبلغ شاید رقم کوچکی از خسارت وارده باشد چراکه شرکتی به نام Pixalate (که در زمینه تشخیص کلاهبرداری فعالیت دارد) نخستین بار در ماه ژوئن متوجه این اتفاق شد و برآورد نمود که یک اپ خاص گاهی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تا ۷۵ میلیون دلار برای شرکت های تبلیغاتی هزینه داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone