🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43394.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

با این اپلیکیشن ها زیباترین سلفی ها را بگیرید

برخی مواقع و در برخی از صحنه های زندگیتان نیاز دارید تا تلفن هوشمند خود را در بیاورید و سلفی بگیرید. سلفی هایی که ممکن است عاشق آن ها شوید و یا بر اثر تنفر ...

برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مواقع و در برخی از صحنه های زندگیتان نیاز دارید تا تلفن هوشمند خود را در بیاورید - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و سلفی بگیرید. سلفی هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که ممکن است عاشق - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آن ها شوید و یا بر اثر تنفر زیاد از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ها در کمتر از چند ثانیه اقدام به حذف شان کنید.

مدت زیادی است که سلفی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ همین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - امر دلیلی شده تا توسعه دهندگان به این زمینه روی بیاورند و به دنبال توسعه اپلیکیشن هایی برای ثبت زیباترین سلفی ها باشند.

از آن جایی که تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اپ های منتشر شده برای گرفتن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سلفی های جذاب بسیار است، پیدا کردن بهترین گزینه کمی مشکل به نظر می رسد. برنامه های سلفی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم از محبوب ترین اپلیکیشن ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گوگل پلی هستند. تا پایان با ما همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ها برای ثبت سلفی های زیبا آشنا شوید.

1. B612

با استفاده از اپلیکیشن B612 می توانید از افکت های ریل تایم روی سلفی های مختلف خود لذت ببرید. به عنوان مثال قادر هستید افکت های ریل تایمی انتخاب کنید که روی محیط اطراف و یا مستقیماً روی چهره شما تأثیر داشته باشند.

خوشبختانه B612 طیف وسیعی از افکت های متنوع و جذاب را برای ثبت سلفی های زیبا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در اختیار کاربران قرار داده است. افکت های ریل تایم چیزهایی مثل چهره گربه، گل های درخشان، عینک های مختلف، گوش حیوانات، سیبیل، جواهرات و... را روی صورت شما ترسیم می نمایند.

ضمناً قادر خواهید بود به صورت هم زمان دو نوع افکت روی سلفی خود داشته باشید. اگر می خواهید سلفی خود را ساده نگه دارید و از یک فیلتر معمولی استفاده کنید، B612 دارای تعدادی فیلتر زیبا است که می تواند به تصاویر سلفی شما جلوه ای خاص ببخشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

مزیت ذخیره خودکار نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سبب می شود تا هیچ گاه سلفی های خود را از دست ندهید. در ادامه قادر هستید صدای شاتر دوربین را نیز از بخش تنظیمات قطع کنید.

مزیت ذخیره خودکار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نیز سبب می شود تا هیچ گاه سلفی های خود را از دست ندهید.

B612 به کاربران این اجازه را می دهد تا سلفی های خود را در نسبت های مختلف مانند 1:1، 9:16 یا 3.4 ثبت نمایند. قابلیت ساخت سبک های مختلف کلاژ و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آپلود تصاویر از گالری تلفن هوشمند و اضافه کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فیلترهای مختلف به آن از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دیگر ویژگی های این اپلیکیشن به شمار می روند.

افکت های ریل تایم این برنامه را از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دیگر ابزار متمایز می کند و سبب می شود تا سلفی های منحصر به فردی ثبت نمایید. عدم توانایی در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رفع برخی مشکلات موجود در تصاویر می تواند از جمله ضعف های B612 باشد اما دیگر ویژگی های این اپلیکیشن مطمئناً کمک شایانی در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زمینه می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

B612 - Selfiegenic Camera

سازنده: LINE Corporation قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و ویندوزفون حجم: 17.16/82.7/52.74 مگابایت زبان:

2. YouCam Makeup: Selfie Camera

در YouCam Makeup نه تنها طیف وسیعی از فیلترها در اختیار شما قرار دارد، بلکه می توانید بدون داشتن آرایش صورت نیز بسیار زیبا به نظر برسید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

به عبارت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دیگر کاربران قادر هستند آرایش صورت را به صورت ریل تایم اضافه و اقدام به ثبت سلفی کنید؛ همچنین قابلیت اضافه کردن افکت های آرایشی به تصاویر موجود در گالری تلفن های هوشمند نیز در این اپلیکیشن تعبیه شدت است.

کاربران قادر هستند آرایش صورت را به صورت ریل تایم اضافه و اقدام به ثبت سلفی کنید.

در رابطه با همین موضوع می توانید زمینه صورت، سرخی صورت، رنگ چشم، رنگ لب، خط چشم، مژه و سایه چشم را تغییر دهید. مزیت استفاده از دوربین عقب برای قرار دادن افکت های آرایشی روی چهره افراد دیگر نیز از جمله قابلیت های YouCam Makeup است.

پس از آن که از ظاهر خود اطمینان حاصل کردید، می توانید یک ویدیو - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سلفی از چهره خود ایجاد کنید. برنامه مذکور ویدیوی مورد نظر را به صورت خودکار پخش می کند و گزینه ای برای ذخیره آن در اختیار شما قرار می دهد. پس از ذخیره سازی نیز امکان به اشتراک گذاری آن با دوستان و آشنایان وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

YouCam Makeup - Selfie Camera & Magic Makeover

سازنده: Perfect Corp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوزفون حجم: 1.77/137/45.4 مگابایت زبان:

2. Sweet Selfie

کاربران می توانند از اپلیکیشن Sweet Selfie برای اضافه کردن افکت های ریل تایم به سلفی های خود استفاده کنند. با دانلود این اپلیکیشن و استفاده از آن قادر هستید افکت های ریل تایم جذاب مانند ستاره ها، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ریزش برف و... را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به سلفی های خود اضافه و از دیگر پس زمینه های آن بهره ببرید.

Sweet Selfie - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به کاربران این اجازه را می دهد تا از تصاویر سلفی خود کلاژ تهیه نمایند. برخلاف اپلیکیشنی چون Candy Camera که دارای محدودیت 2 ثانیه  ای بین ثبت هر سلفی است، Sweet Selfie شما را قادر می سازد تا هر زمان که حاضر بودید سلفی مورد نظر خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ثبت نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

همچنین گزینه ای برای تغییر دوربین از جلو به عقب نیز وجود دارد. بدین ترتیب می توانید از افکت های موجود به هنگام گرفتن عکس از دوستان خود نیز استفاده کنید. برای زیبایی سلفی های خود هم می توانید تنها یک مقیاس از 1 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا 4 را استفاده کنید.

قابلیت های مطلوب ارائه شده توسط این اپلیکیشن سبب شده تا خیل عظیم کاربران از آن استفاده کنند.

این در حالی است که اپلیکیشن مذکور پس از ثبت سلفی شما را قادر می سازد تا سیاهی های دور چشم، کک های صورت و... را حذف نموده و آن ها را اصلاح نمایید.

ویژگی های Sweet Selfie به مراتب از Candy Camera کمتر بوده اما استفاده از آن برای ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سلفی های زیبا ساده تر است. شاید اپلیکیشن فوق ایراداتی نیز داشته باشد اما قابلیت های مطلوب ارائه شده توسط این اپلیکیشن سبب شده تا خیل عظیم کاربران از آن استفاده کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

Sweet Selfie

سازنده: Ufoto قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 42/10.7 مگابایت زبان:

4. Candy Camera

Candy Camera به لحاظ دارا بودن ویژگی های بسیار جذاب جزو اپلیکیشن هایی است که استفاده از آن را به هر کاربری پیشنهاد می کنیم. در رابطه با همین موضوع امکان انتخاب فیلتر های متنوع در سه بخش مجزای Classic ،Selfie و Unique برای کاربران فراهم شده است.

این اپلیکیشن نقش به سزایی را در زیباتر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شدن سلفی های شما بازی می کند. در همین رابطه می توانید از گزینه هایی چون سایه چشم، رژ لب، سفید کردن دندان ها، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خط چشم، ریمل/مژه/ابرو و... استفاده و پس از ثبت چند سلفی یک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کلاژ برای به اشتراک گذاری با دوستان خود ایجاد کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در ادامه قادر خواهید بود با استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از استیکرهایی چون گل، قلب، عینک و... سلفی های خود را جذاب - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تر از گذشته نمایید. Candy Camera این امکان را به شما می دهد تا به هنگام ضبط ویدیو از استیکرها، فیلترها و هر آنچه که دوست دارید استفاده و آن ها را به ویدیوی خود اضافه کنید.

Candy Camera به عنوان یک ویرایشگر نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

کاربران همچنین می توانند از Candy Camera به عنوان یک ویرایشگر تصویر برای ویرایش سلفی هایی که در گالری گوشی وجود دارد نیز استفاده کنند. با استفاده از این بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قادر هستید جلوه های نوری، قاب ها و برچسب های گوناگون را به تصاویر خود اضافه نمایید. در ادامه فیلترها، ابزار ویرایش اولیه و ابزار تقویت زیبایی نیز در اختیار کاربران قرار دارد.

تنها ویژگی قابل بحث این اپلیکیشن گزینه ای برای تغییر ظاهر شما است. به عنوان مثال می توانید کاری کنید که بلندتر از گذشته به نظر برسید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن سلفی با خیل عظیم امکانات هستید استفاده از Candy Camera را به شما پیشنهاد می کنیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

JP Brothers, Inc.

سازنده: JP Brothers, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: Candy Camera حجم: 61/19.93 مگابایت زبان:

5. Frontback

یکی از ویژگی های جذاب Frontback آن است که به کاربر اجازه می دهد به غیر از گرفتن سلفی، موقعیت رو به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روی خود را با دوربین اصلی نیز ثبت کند.

به عبارت دیگر Frontback به صورت هم زمان از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شما با استفاده از دوربین سلفی و از منظره ای که در مقابل تان قرار دارد با استفاده از دوربین عقب عکس می گیرد و سپس یک کلاژ دو بخشی ایجاد می نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

قابلیت فعال و غیر فعال کردن فلاش، جا به جایی بین دوربین عقب و جلو، استفاده از حالت تایمر، عوض کردن کادر عکس های ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده با دوربین عقب و سلفی و حتی قابلیت ثبت عکس تکی نیز از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن جذاب است.

شبکه اجتماعی Frontback جایی است - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که کاربران تصاویر دوگانه شان را بین دیگر افراد به اشتراک می گذارند.

برای ورود به اپلیکیشن نیازی به حساب کاربری نخواهید داشت، اما همین که به بخش به اشتراک گذاری و اجتماعی آن می رسید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

شبکه اجتماعی Frontback جایی است که کاربران تصاویر دوگانه شان را بین دیگر افراد به اشتراک می گذارند تا لایک بگیرند و به تعداد دنبال کنندگانشان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بیفزایند. استفاده از هشتگ نیز کار را برای یافتن تصاویر دلخواه و جذاب راحت تر می کند.

شاید Frontback مانند دیگر اپلیکیشن های سلفی فیلترها و افکت های جذاب را به شما پیشنهاد ندهد، اما ایده دوگانه بودنش سبب می شود تا هر کاربر خوش ذوقی به آن جذب شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

Frontback - Social - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Photos

سازنده: Frontback قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 134/13.59 مگابایت زبان:

6. PIP Camera

PIP Camera یکی از اپلیکیشن های منحصر به فردی است که در زمینه ثبت تصاویر سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می تواند هر کاربری را به خود جذب - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کند. این ابزار امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - افزودن افکت های تصویر در تصویر را برایتان به ارمغان می آورد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بتوانید سوژه هایتان را در اجسام مختلفی مثل لیوان، بطری های شیشه ای، ذره بین و حتی جلد مجلات و روزنامه ها منعکس کنید.

این اپلیکیشن امکانات ویرایشی مطلوبی را در اختیار کاربران می گذارد و برای عکاسی و ویرایش تصاویر نیز به 4 بخش کلی تقسیم بندی می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اپلیکیشن PIP Camera دارای فیلترهای هنری فراوان است که می تواند در کمتر از یک ثانیه تصاویر عادی شما را به تصاویر هنری تبدیل نماید. با استفاده از فیلترهای کارتونی و طنز نیز می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جلوه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های خنده داری به تصاویر سلفی خود ببخشید.

PIP Camera دارای یک ادیتور حرفه ای برای ویرایش تصاویر است.

در بخش Magazine، پس زمینه هایی از مجلات و روزنامه ها در اختیار دارید تا عکس هایتان را تیتر یک آنها مبدل سازید. PIP Camera برای ساخت تصاویر کلاژ هم امکانات بسیار کاملی دارد که می توانید با مراجعه به منوی Collage به آنها دسترسی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داشته باشید.

علاوه بر این ها PIP Camera دارای یک ادیتور حرفه ای برای ویرایش تصاویر است که با استفاده از آن می توانید گزینه هایی چون فیلتر، متن و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - افکت های موزائیکی را به تصاویر خود اضافه و به تنظیم نور، رنگ و کادر تصاویر بپردازید.

اپلیکیشن فوق حالا میلیون ها کاربر دارد و با به روز رسانی های متعدد توانسته خود را به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عنوان یکی از اپلیکیشن های حرفه ای عکسبرداری (به خصوص ثبت سلفی های جذاب) مطرح نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

PIP Camera-Photo Editor Pro

سازنده: Fotoable,Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 74.2/40.84 مگابایت زبان:

از چه اپلیکیشنی برای ثبت سلفی استفاده می کنید؟

همانطور که گفته شد سلفی هایی هستند که ممکن است عاشق آن ها شوید و یا بر اثر تنفر زیاد از آن ها در کمتر از چند ثانیه اقدام - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به حذف شان نمایید. در همین رابطه استفاده از اپلیکیشن های مختص به ثبت تصاویر سلفی می توانند گام مهمی در جهت زیباتر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شدن این گونه عکس ها بردارند.

وجود فیلترهای متنوع و گوناگون و افکت های ریل تایم سبب شده اند تا امروزه با سلفی های جذاب - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و جالبی رو به رو باشیم. شما از چه اپلیکیشن هایی استفاده می کنید؟ آیا علاقه مند به استفاده از فیلترها و افکت های مختلف هستید؟ تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

- تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone