🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43392.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن جدید مایکروسافت بدون استفاده از GPS شما را در محیط های داخلی راهنمایی می کند

GPS یکی از روش های عالی برای پیدا کردن مسیر است. اما زمانی که وارد محیط های داخلی می شوید و دیوارها و سقف ها دریافت سیگنال های ماهواره ای را دشوار می سازند، قضیه ...

GPS یکی از روش های عالی برای پیدا کردن مسیر است. اما زمانی که وارد محیط های داخلی می شوید و دیوارها و سقف ها دریافت سیگنال های ماهواره ای را دشوار می سازند، قضیه کمی فرق می کند.

خوشبختانه مایکروسافت به فکر یک راه بهتر برای مسیریابی در مجتمع های تجاری بزرگ، بیمارستان ها، ساختمان های اداری و... است؛ راهی دقیق تر که از آن می توان برای مسیریابی های داخلی استفاده کرد.

در طی 2 سال گذشته، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گروهی متخصص از محققین آسیایی مایکروسافت Path Guide را توسعه داده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اند که به عنوان یک برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ناوبری داخلی کاربرد دارد و برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مسیریابی به GPS ،Wi-Fi و سیگنال های رادیویی وابسته نیست.

در عوض این سرویس از مسیرهای ثبت شده داخلی توسط کاربران دیگر استفاده می کند؛ در این حالت کافیست تلفن هوشمند خود را در دست بگیرید و در محیط های داخلی راه بروید. پس از آن کاربران دیگر قادر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهند بود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن مسیرها را با جهت هایی که روی صفحه نمایش قرار دارد، دنبال نمایند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

برای رسیدن به این هدف، برنامه از سنسورهای دیوایس همراه  شما استفاده می کند تا مسیر خود و تعداد قدم های دقیقی که برای رسیدن به یک مکان مشخص نیاز است را ردیابی کند.

اشخاصی که در این امر کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می کنند نیز می توانند به مسیرهای مورد نظر متن، صوت و حتی تصویر اضافه نمایند و اشخاص دیگر را از چیزهایی مانند کد و رمز عبور درهای برخی ساختمان ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با خبر سازند.

پس از دنبال کردن یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مسیر می توانید آن را عمومی کرده و در دسترس کاربران دیگر قرار دهید. کاربران این اپ نیز قادر هستند با استفاده از ابزار جستجوی Path Guide مسیرهای مختلف را پیدا نمایند.

این اپلیکیشن یک ایده هوشمندانه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به شمار می رود، اگر چه روند ردیابی در آن می تواند کمی ساده تر شود. علاوه بر این به هنگام نزدیک شدن به یک ساختمان یا محیط داخلی، اپلیکیشن مایکروسافت با ارسال یک اعلان پاپ آپ شما را قادر می سازد تا مسیرهایی که از قبل برای آن مکان ثبت شده اند را ببینید.

با این حال فکر می کنیم که مایکروسافت راه درازی را برای مطرح کردن این برنامه در میان کاربران دارد و باید بسیار تلاش کند. این امر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - غیر ممکن نیست و پیش از این نیز اطلاعات نسبتاً دقیق زیادی از کسب و کارها و فضاهای عمومی در Google Maps به ثبت رسید.

طبیعتاً کمپانی مایکروسافت هم در حال حاضر و پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چنین مأموریتی می خواهد ببیند که آیا چنین سیستمی برای عموم مفید است یا خیر. Path Guide هم اکنون تنها برای پلتفرم اندروید در دسترس است و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone