تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41519.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مدیر ارشد مایکروسافت، پایان کار پلتفرم ویندوز موبایل را اعلام کرد

پس از مدت ها سکوت و پاسخ های نصفه و نیمه، «جو بلفیوره» (Joe Belfiore) مدیر بخش ویندوز مایکروسافت لب به سخن گشود و برنامه های کنونی و آتی این کمپانی را در بخش ویندوز ...

پس از مدت ها سکوت و پاسخ های نصفه و نیمه، «جو بلفیوره» (Joe Belfiore) مدیر بخش ویندوز مایکروسافت لب به سخن گشود و برنامه های کنونی و آتی این کمپانی را در بخش ویندوز 10 موبایل فاش ساخت.

بسیاری از کارشناسان می گفتند ویندوز 10 موبایل نفس های آخرش را می کشد و بلفیوره امروز به صراحت اعلام کرد در این پلتفرم دیگر به دنبال ویژگی یا سخت افزار جدیدی نباشید، بلکه فقط پَچ های اصلاحی و آپدیت های امنیتی را دریافت خواهید نمود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

وقتی از او پرسیدند که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آیا زمان ترک پلتفرم ویندوز موبایل فرا رسیده یا خیر، او پاسخ مثبت اش را لابلای کلمات پنهان کرد. البته می دانید که حتی بیل گیتس هم این روزها از موبایل اندرویدی استفاده می کند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و تعجبی ندارد که دیگران هم در همین مسیر گام بردارند.

اگر به دنبال دلیلی برای این تصمیم مایکروسافت هستید، بلفیوره تقصیر را به گردن خلاء عظیم در بخش اپلیکیشن ها و بی توجهی توسعه دهندگان برای پر کردن این شکاف می اندازد. او می گوید مایکروسافت حتی حاضر است به سازندگان اپلیکیشن پول بدهد تا محصولاتشان را به این پلتفرم بیاورند، اما آنها تعداد کم کاربران پلتفرم ویندوز موبایل را بهانه می کنند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

بلفیوره در آخرین توییت خود اظهار داشت اکثر کاربران ویندوز، آفیس و اکس باکس از پلتفرم های اندروید و iOS استفاده می کنند و این شیوه بین-پلتفرمی مورد قبول آنهاست.

ظاهراً پس از چند سال تلاش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بی نتیجه، مایکروسافت سپر انداخته و شکست را قبول کرده است. نشان به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن نشان که ردموندی ها یکی پس از دیگری محصولاتشان را برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه می کنند.

با تمام این تفاسیر، برخی شایعات نشان می دهند که مایکروسافت روی پروژه ای به نام اندرومدا (Andromeda) کار می کند اما مشخص نیست مسیر حرکت بخش موبایل این شرکت به کدام سمت و سو است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone