🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43387.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا موبایل انعطاف پذیر گلکسی X بالاخره عرضه می شود؟

سال گذشته شایعاتی مبنی بر توسعه یک دستگاه تلفن هوشمند انعطاف پذیر تحت عنوان «Galaxy X» منتشر شد که تا مدتی پس از آن، گزارشات و اخبار متفاوتی از قابلیت ها و حتی زمان عرضه ...

سال گذشته شایعاتی مبنی بر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - توسعه یک دستگاه تلفن هوشمند انعطاف - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پذیر تحت عنوان «Galaxy X» منتشر شد که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تا مدتی پس از آن، گزارشات و اخبار متفاوتی از قابلیت ها و حتی زمان عرضه موبایل مذکور به گوش می رسید.

حال پس از چند ماه سکوت خبری، دستگاهی با کد «SM-G888N0» در فهرست گواهی «Bluetooth SIG» رؤیت شده که گمان می رود همان گلکسی اکس مورد انتظار باشد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی

SM-G888N0 گواهی های بلوتوث و وای فای را دریافت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کرده است

لازم به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ذکر است که گواهی مورد بحث به محصولاتی داده می شود که مراحل توسعه و تولید را گذرانده و آماده عرضه باشند. همچنین جالب است بدانید که SM-G888N0 پیش از این مجوزهای اتحادیه جهانی WiFi - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را نیز کسب کرده که احتمال پایان توسعه آن را بیش از پیش تقویت می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کند.

با این حال هنوز نمی توان با قطعیت گفت که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دستگاه مورد بحث همان گلکسی اکس خواهد بود اما، تحلیلگران معتقدند با توجه به گزارش های قبلی و در نظر گرفتن کد محصول که به هیچ یک از سری محصولات سامسونگ تعلق ندارد، می توان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حدس زد که SM-G888N0 همان Galaxy X بوده و به زودی معرفی خواهد شد.

در نهایت گفتنی است که اکثر شایعات، تاریخ معرفی محصول مورد اشاره را اواخر 2017 یا اوایل 2018 اعلام کرده اند که در هر صورت (با توجه به کد دستگاه) می توان منتظر رونمایی از محصول متفاوتی توسط سامسونگ بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone