🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43391.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن ImageMeter؛ سنجش اندازه اشیاء با گرفتن عکس

مطمئنا هیچ کدام از شما برای ساخت یک کمد دیواری یا متر کردن کف خانه از موبایل استفاده نمی کنید. اما جالب است بدانید که موبایل شما از پس این کار هم بر می آید. اپلیکیشن ...

مطمئنا هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کدام از شما برای ساخت یک کمد دیواری یا متر کردن کف خانه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از موبایل استفاده نمی کنید. اما - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جالب است بدانید که موبایل شما از پس این کار هم بر می آید. اپلیکیشن ImageMeter که امروز به شما - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - معرفی می کنیم مثال بارزی است از این که موبایل ها برای اندازه گیری اشیاء تا چه حد می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توانند دقیق و کاربردی ظاهر شوند.

به لطف این اپ کاربردی می توانید با گرفتن عکس از اشیاء ابعادشان را با دقت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قابل قبولی بسنجید، طوری که برای یک تخمین معمولی به متر و خط کش و گونیا احتیاجی نداشته باشید. اما ImageMeter این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اندازه گیری را بر چه مبنایی انجام می دهد؟

پاسخ ساده است: فرمول های مثلثاتی، از جمله قضیه فیثاغورث که مطمئنا با آن آشنا هستید. ImageMeter برای اندازه گیری ابعاد اشیاء به یک شاخص اندازه گیری احتیاج دارد، چیزی که نسبت به آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بتواند اندازه همه چیز را تخمین بزند. این شاخص یا مقیاس را شما برای اپلیکیشن تعریف می کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

مثلا اگر بخواهید درب و پنجره های یک اتاق را اندازه بگیرید، کافیست از محل مورد نظرتان عکس گرفته و یک شیء - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در همان محیط (که اندازه اش را به طور دقیق می دانید) را به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک شاخص اندازه گیری به اپلیکیشن بشناسانید. در این صورت اپلیکیشن نسبت به آن شیء و به کمک فرمول های ریاضی، ابعاد بقیه اشیاء در تصویر را برایتان تخمین می زند که البته دقت بسیار خوبی در این کار دارد.

طول اشیاء، زاویه ها، اجسام دایره ای شکل و محیط های چند ضلعی مواردی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هستند که با تکیه بر شاخص های اندازه گیری مستقل توسط ImageMeter اندازه گیری می شوند. خوشبختانه دقت این اندازه گیری بسیار بالاست، و تمام گوشه ها و زوایایی که اندازه می گیرید با اعداد و ارقام کامل در تصاویر ذخیره می شوند.

یک قابلیت بسیار خوب ImageMeter این است که هر زمان که خواستید، می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بخش های مختلف عکس های قدیمی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را هم اندازه گیری کنید. این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خصوصیت برای مواقعی کاربرد دارد که مثلا اندازه گیری یک شیء خاص را پس از ترک محیطی فراموش کرده باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

برای افزایش دقت ImageMeter، ابزار دیگری هم می توانند به کمک آن بیایند. این اپلیکیشن از مترهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لیزری واقعی هم پشتیبانی به عمل می آورد، بنابراین با نصب این دستگاه ها به موبایل می توانید هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دقت تخمین هایتان را افزایش بدهید و هم تجربه آسان تری از کار با آن داشته باشید.

ImageMeter در دو نسخه رایگان و حرفه ای منتشر شده که با خرید نسخه دوم می توانید به طور نامحدود در آن به اندازه گیری پرداخته و ضمنا واترمارک ها را از خروجی های آن حذف نمایید.

امکانات این اپلیکیشن بسیار زیادند و کار با آن ها دقت و حوصله زیادی را می طلبد، برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همین شاید اوایل کار با آن اندکی گیج و گمراه شوید. اما خوشبختانه توسعه دهنده اپلیکیشن در یک ویدیوی کوتاه به آموزش کامل کار با آن پرداخته که توصیه می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنیم تماشای آن را از دست ندهید.

[دانلود اپلیکیشن به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کمک ربات تلگرام apk_dl]

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

ImageMeter

سازنده: Dirk Farin قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone