🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43772.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در اندیشه ساخت کنترلرهای واقعیت مجازی مبتنی بر میدان مغناطیسی

چندی قبل اطلاعات مربوط به پتنت تازه ای از سامسونگ منتشر شد که طرحی مفهومی از یک کنترلر جدید برای واقعیت مجازی را به تصویر می کشد. نکته جالب در مورد این کنترلر نه خود ...

چندی قبل اطلاعات مربوط به پتنت تازه ای از سامسونگ منتشر شد که طرحی مفهومی از یک کنترلر جدید برای واقعیت مجازی را به تصویر می کشد.

نکته جالب در مورد این کنترلر نه خود دستگاه، که نحوه برقراری ارتباط آن با تجهیزات دیگر از جمله هدست است. علت هم این است که کنترلر از نوعی میدان مغناطیسی برای خوانش دقیق اطلاعات و همچنین دنبال کردن و تشخیص موقعیت استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می کند.

در اسناد مربوط به پتنت منتشر شده می توان به مثال هایی در مورد نحوه عملکرد این کنترلر پی برد و آنطور که از ظاهر امر بر می آید سامسونگ احتمالا برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های دیگری غیر از واقعیت مجازی برای آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارد و برای نمونه مثلا تصمیم گرفته امکان اتصالش به دستگاه های دیگر را نیز فراهم نماید.

اما از حیث واقعیت مجازی باید بگوییم که خود پتنت به توصیف یک هدست مبتنی بر این تکنولوژی می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پردازد که مجهز به یک دستگاه «منبع» است.

منبع مذکور به نوعی مستقل از سخت افزار کنونی واقعیت مجازی است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - (هرچند امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر نیز فراهم است) و کار ایجاد میدان مغناطیسی را هم بر عهده دارد. در ادامه، میدان مغناطیسی، کنترلر را شناسایی می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و فاصله و نزدیکی آن را محاسبه و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دیتای خود را برای سیستم ارسال می نماید.

پتنت سامسونگ از احتمال تعامل کاربر با تلویزیون می گوید

با این همه تصویر مفهومی دیگری که در این پتنت وجود دارد و در زیر می توانید آن را مشاهده نمایید، عملکردی فراتر از این را برای کنترلر مذکور به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نمایش می گذارد و از احتمال تعامل کاربر با تلویزیون می گوید.

منتها تفاوتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - وجود دارد این است که کاربر در اینجا هدست واقعیت مجازی را روی چشم خود ندارد و در عوض، منبع ایجاد کننده میدان مغناطیسی و همچنین دستگاهی که تجربه واقعیت مجازی را برای وی شکل می دهد در قالب یک ابزار جانبی کوچک در اختیار دارد که می تواند آن را در هر جایی قرار دهد.

عکسی که در انتهای مطلب آمده هم نشان می دهد که دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - درون کیف فرد قرار داده شده است. در مرحله بعدی کاربر با جنبه های بصری به نمایش در آمده روی صفحه تعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می کند.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد، روشن است که سامسونگ قصد دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در کوتاه مدت از این تکنولوژی برای بهبود تجربه واقعیت مجازی استفاده نماید، با این همه، پتنت مورد بحث نشان می دهد که این سیستم قابلیت کارگذاری درون گجت های دیگر را هم دارد. البته باید اشاره کنیم که فعلا این تنها یک پتنت است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و به هیچ وجه تضمینی وجود ندارد که سیستمی با این مشخصات وارد بازار شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان

- تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر غنچه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی آیا پیچک علی آباد کتول کار انجام میده
پاسخ: بله در پیچک شهر علی آباد کتول خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone