🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43765.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حالت تصویر در تصویر به زودی به تماس های ویدیویی واتس اپ اضافه خواهد شد

چند روز پیش گزارشی به دست رسید که نشان می داد واتس اپ می خواهد تا تماشای مستقیم ویدیوهای یوتوب را به ورژن اپلیکیشن پیام رسان معروف خود بیاورد. اما بخش مهم این گزارش آنجا ...

چند روز پیش گزارشی به دست رسید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فریدون کنار استان مازندران - که نشان می داد واتس اپ می خواهد تا تماشای مستقیم ویدیوهای یوتوب را به ورژن اپلیکیشن پیام رسان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فریدون کنار استان مازندران - معروف خود بیاورد. اما بخش مهم این گزارش آنجا بود که قابلیت یاد شده که همانند حالت «تصویر به تصویر» عمل می کند، متاسفانه فعلا تنها برای iOS تایید شده است و خبری از دیوایس های اندرویدی نیست.

اما ظاهرا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فریدون کنار استان مازندران - تیم پشت واتس اپ مشغول کار روی ویژگی مشابه برای اندروید هستند که به زودی به تماس های ویدیویی اضافه خواهد شد. خبر بد اینجاست که قابلیت تصویر به تصویر تماس های ویدیویی این اپلیکیشن، تنها روی موبایل هایی که دارای سیستم عامل اندروید O یا همان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فریدون کنار استان مازندران - 8.0 هستند اجرا می شود.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فریدون کنار استان مازندران
اضافه سازی حالت تصویر به تصویر این امکان را به کاربران واتس اپ می دهد تا هنگام تماس ویدیویی بتوانند چت هم بکنند.

علت این مسئله هم به API موجود در این ورژن اندروید باز می گردد که امکان اضافه سازی قابلیت تصویر به تصویر به تماس های ویدیویی را برای واتس اپ فراهم می کند. بنابراین دیوایس هایی که اندروید قدیمی دارند نمی توانند از آن استفاده کنند، مگر اینکه توسعه دهنده یک راه حل جدید بیابد.

ویژگی تصویر به تصویر برای تماس های ویدیویی فعلا تنها برای نسخه بتا اپلیکیشن انتشار یافته و در صورتی که دارای این ورژن از واتس اپ هستید، می توانید از آن استفاده کنید. بد نیست بدانید اندروید O فعلا در فاز بتا بوده و همچنان تاریخ عرضه اش مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone