🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا برد پکیج من سوخت؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: ترموستات دود در پکیج چیست؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  4. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  5. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43768.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سرمایه گذاری دوبرابری ZTE روی فناوری 5G برای سلطه بر بازار

بالا رفتن انتظارات مشتریان و همچنین افزایش کیفیت و در نتیجه حجم داده های تولید شده توسط کاربران، باعث شده روند توسعه فناوری های ارتباطی بیش از پیش سرعت بگیرد. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ...

بالا رفتن انتظارات مشتریان و همچنین افزایش کیفیت و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در نتیجه حجم داده های تولید شده توسط کاربران، باعث شده روند توسعه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فناوری های ارتباطی بیش از پیش سرعت بگیرد.

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین فناوری های انتقال داده، ارتباطات موبایل است که در حال حاضر با تکنولوژی LTE در اختیار کاربران قرار دارد. اما شرکت ها و اپراتورهای مختلف برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - عرضه نسل بعدی فناوری ارتباطات رقابت شدیدی با یکدیگر دارند و کمپانی های چینی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ZTE به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ چین در زمینه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تولید موبایل و تامین زیرساخت های مخابراتی، قصد دارد در راستای سیاست های کشور خود برای تبدیل شدن به بزرگترین شبکه 5G دنیا، سرمایه گذاری روی تکنولوژی مورد اشاره - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را تا دو برابر افزایش دهد.

چین شبکه 5G خود را تا سال 2020 راه اندازی می کند

شرکت مذکور پیش از این مبلغ 150 میلیون دلار را به تحقیق و توسعه در فناوری 5G اختصاص داده بود که حالا طبق گزارشات اخیر، قصد دارد این مبلغ را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به 300 میلیون دلار افزایش دهد. البته ZTE احتمال افزایش بیشتر سرمایه گذاری را نیز مطرح کرده چرا که دولت چین قصد دارد شبکه نسل پنجم خود را در سال 2020 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - راه اندازی کند.

لازم به ذکر است که وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین نیز طی بیانیه ای، از افزایش سرمایه گذاری خود در حوزه 5G به مبلغ 240 میلیارد دلار خبر داده بود که نشان دهنده عزم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چینی ها برای رقابت با آمریکا برای به دست آوردن رتبه نخست صنعت 5G است.

گفتنی است «China Mobile» بزرگترین اپراتور موبایل چین، هفته گذشته آزمایشات خود را برای توسعه فناوری 5G آغاز کرده و از طرف دیگر ZTE نیز در حدود 3000 متخصص را در مراکز تحقیق و توسعه 5G خود به کار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone