🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43771.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

احتمال رفع فیلترینگ یوتوب و بلاگ اسپات در دانشگاه های کشور

فیلترینگ اینترنت به دلایل مختلف تقریباً در تمامی کشورهای دنیا وجود داشته و دولت ها با استفاده از آن، دسترسی به بخشی از محتویات اینترنتی را برای شهروندان خود محدود می کنند. اما بعضی از ...

فیلترینگ اینترنت به دلایل مختلف تقریباً در تمامی کشورهای دنیا وجود داشته و دولت ها با استفاده از آن، دسترسی به بخشی از محتویات اینترنتی را برای شهروندان خود محدود می کنند. اما بعضی از وبسایت ها نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - هستند که به دلیل ماهیت خود، کاربردی دو گانه داشته و بسته به نوع استفاده می توانند مفید یا مضر باشند.

اشتراک گذاری ویدئوهای آموزشی از مهمترین فواید یوتوب برای دانشگاه هاست

یوتوب و بلاگ اسپات (بلاگر) از جمله همین پایگاه های اینترنتی هستند که افراد می توانند در آنها اطلاعات خود را به صورت ویدئو یا وبلاگ با دیگران به اشتراک بگذارند. چنین قابلیتی برای مجامع علمی و دانشگاهی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - بسیار مفید و کاربردی بوده و احتمالاً به همین دلیل هم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال رایزنی با دادستانی کل کشور برای رفع فیلتر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - بلاگ اسپات و یوتیوب در دانشگاه هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد جواد آذری جهرمی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در مراسم بهره برداری از نسل سوم شبکه علمی کشور خبر از رایزنی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با دادستانی کل کشور داده و گفته:

با دادستانی کل کشور مذاکرات جدی انجام داده ایم که دو سرویس بلاگ اسپات و یوتوب در دانشگاه ها رفع فیلتر شود و در اختیار دانشجویان و اساتید قرار گیرد.

به گفته وی نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کارگروه فیلترینگ به شدت موضوع را پیگیری می کنند و مطالب برای ارائه این درخواست آماده شده است.

در صورت تحقق این امر، فرآیند انتقال دانش و یادگیری دانشجویان به شدت بهبود یافته و دیگر نیاز نیست اهالی دانشگاه برای دیدن یک ویدئوی آموزشی، فیلترینگ اینترنت را به روش های مختلف دور بزنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone