🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43766.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تایید خداحافظی واعظی با وزارت ارتباطات

«محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه الکامپ به شکل رسمی از وزارت ارتباطات خداحافظی کرد و خبر داد که در دولت دوازدهم، در وزارت ارتباطات مشغول به کار نبوده و سمت ...

«محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه الکامپ به شکل رسمی از وزارت ارتباطات خداحافظی کرد و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خبر داد که در دولت دوازدهم، در وزارت ارتباطات مشغول به کار نبوده و سمت دیگری را بر عهده خواهد داشت.

در روزهای گذشته شایعه خداحافظی واعظی با وزارت ارتباطات - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اوج گرفته بود و در نهایت امروز واعظی در نمایشگاه الکامپ رسماً از این وزارتخانه خداحافظی کرد.

وی همچنین در مورد خبر داغ دیگری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که امروز در خصوص تلگرام و انتقال سرورهایش به ایران منتشر شده بود، گفت:‌ «در حال مذاکره با تلگرام برای انتقال سرورها به ایران هستیم اما هنوز اتفاق جدیدی در این باره روی نداده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است.»

واعظی در دیدار خود از نمایشگاه الکامپ یک بار دیگر وعده دولت الکترونیکی را داد و عنوان کرد که این مقوله باعث تسهیل زندگی مردم می‌شود.

درحالی که کار دولت یازدهم تا چند روز دیگر به پایان می رسد، باید منتظر اعلام نام شخص تازه ای به عنوان وزیر ارتباطات بود. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در حال حاضر، شنیده می شود که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «نصرالله جهانگرد»، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از کاندیداهای اصلی برای این پست هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone