🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43758.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اندی رابین برای بار دوم تاریخ عرضه موبایل اسنشال را اعلام کرد

خالق اندروید اوایل خرداد ماه موبایلی جذاب به نام «اسنشال» را به جهان معرفی کرد ولی در حال حاضر این تلفن هوشمند که ظاهراً گیک‌ها را عاشق خودش کرده، با تاخیر مواجه شده. علت این تاخیر، ...

خالق اندروید اوایل خرداد ماه موبایلی جذاب به نام «اسنشال» را به جهان معرفی کرد ولی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در حال حاضر این تلفن هوشمند که ظاهراً گیک‌ها را عاشق خودش کرده، با تاخیر مواجه شده. علت این تاخیر، ضعف مدیریتی و همچنین استعفای برخی از اعضای کلیدی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تیم توسعه موبایل اسنشال ذکر شده است.

اما اندی رابین، کلیدی ترین فردی که فرمان توسعه موبایل مورد بحث را در دست دارد، روز گذشته در ایمیلی به مشتریانی که برای دریافت اسنشال فون، ایمیل خود را ثبت کرده بودند، ضمن عذرخواهی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تاریخ جدیدی را برای عرضه این محصول اعلام کرده است. بر اساس گفته‌ی رابین، موبایل اسنشال در ماه میلادی آینده یعنی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آگوست، و تنها در چند هفته آینده راهی بازار می‌شود.

آنطور که رابین می‌گوید، برای فروش موبایل در آمریکا و برخی نقاط جهان، لازم است تا اپراتورهای مخابراتی آمریکایی و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بین المللی آزمایش های مختلفی را روی دستگاه انجام دهند و همین موضوع باعث تاخیرهای فعلی شده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اندی رابین موبایل اسنشال را در نهم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خرداد ماه معرفی کرد و در آن زمان گفته بود که عرضه این محصول در بازار پس از ۳۰ روز آغاز خواهد شد و این اولین بار است که او رسماً در مورد تاخیر خوردن عرضه دستگاه صحبت می کند. متن کامل ایمیل او به شرح زیر است:

من شخصاً از شمایی که برای دریافت اولین واحدها از این موبایل نام‌نویسی کرده اید، تشکر می‌کنم. ما به سختی در حال کار بر روی آماده کردن اسنشال فون برای ارائه به خریداران هستیم و خبر خوب اینکه اپراتورهای آمریکایی و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بین المللی در حال انجام آزمایش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های نهایی خود روی موبایل ما هستند.

احتمالاً برای دست یافتن به Essential Phone کمی بی تاب شده اید، و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - من هم برای رساندن آن به دست‌های شما بی تابم، اما خاطر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جمع باشید که این اتفاق تا چند هفته دیگر خواهد افتاد.

تا آن زمان، لطفاً با هشتگ «thisisessential» به ما و تیم مان نشان دهید که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ساعت های طولانی کارکردن برای رساندن این محصول به بازار، ارزشش را داشته است.

اندی

بارزترین مشخصه ظاهری موبایل اسنشال، عدم وجود لبه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یا همان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حاشیه در اطراف نمایشگر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن است؛ چیزی که می توانست در سال گذشته، این موبایل را از پرچمداران تا حد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بسیار زیادی متمایز کند اما حالا ۲۰۱۷ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است و موبایل اسنشال دارد با ظاهری تقریبا مشابه با موبایل های سامسونگ و ال‌جی راهی فروشگاه های آنلاین و فیزیکی می شود.

در این شرایط، با کمی بدبینی می شود این سوالات را مطرح کردو آینده ای نه چندان روشن را برای اسنشال فون پیش بینی نمود: آیا کسی جز گیک‌ها «اندی رابین» را می‌شناسد؟ آیا بازار هدف رابین، صرفاً گیک‌ها بوده اند؟ و آیا اسنشال می‌تواند موبایلی موفق از سوی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خالق اندروید باشد و یک بار دیگر او را به جهان بشناساند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone