🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43759.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حدود یک سوم از تصاویر دستکاری شده، توسط مردم عادی قابل تشخیص نیستند

وجود اپلیکیشن های متعدد برای ویرایش عکس در موبایل ها سبب شده تا تقریباً هر کسی بتواند عکس های خود را دستکاری کند. یک بررسی جدید نشان می دهد که بیش از یک سوم از ...

وجود اپلیکیشن های متعدد برای ویرایش عکس در موبایل ها سبب شده تا تقریباً هر کسی بتواند عکس های خود را دستکاری کند. یک بررسی جدید نشان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می دهد که بیش از یک سوم از تصاویر تغییر یافته برای عموم مردم قابل تشخیص نیستند.

تصاویر دستکاری شده یکی از مصادیق انتشار محتواهای جعلی است

این نسبت حاصل بررسی های گروهی از محققین دانشگاهی در انگلیس بوده و نشان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می دهد که چرا شناسایی محتواهای جعلی در اینترنت تا این حد دشوار است. این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گروه پیشنهاد داده اند که وظیفه شناسایی ویرایش شده یا دست نخورده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بودن تصاویر و اعلام آن به کاربران بر عهده مرورگرهای اینترنتی گذاشته شود.

افراد شرکت کننده در تحقیق مذکور تنها توانستند ۶۵ درصد از تصاویر تغییر یافته را تشخیص دهند. از این میزان نیز تنها در ۵۶ درصد موارد موفق شدند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ویرایش اعمال شده در عکس ها را به درستی تعیین نمایند.

یکی از ابزارهای تشخیص تصاویر دستکاری شده بررسی اطلاعات فراداده ذخیره شده به همراه فایل های این تصاویر خواهد بود. گرچه این اطلاعات نیز قابل دستکاری است، اما - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بسیاری از افراد عادی که اقدام به ویرایش تصاویر خود می کنند سراغ دستکاری این اطلاعات نمی روند.

در هر حال به نظر می رسد سپردن وظیفه شناسایی تصاویر ویرایش شده از دست نخورده به نرم افزار، روشی موثرتر و آسان تر باشد. علاوه بر مرورگر های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اینترنتی، سرویس های اشتراک عکسی چون اینستاگرام نیز می توانند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در توسعه چنین ابزارهای شناساگری جهت جلوگیری از پخش محتواهای جعلی موثر باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بخت آفرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب میشه بگید دور و بر روستای گلنگدر میانه تعمیر دارید
پاسخ: بله در روستای گلنگدر شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone