🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43767.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا استفاده از مونوپاد در موزه های کشور ممنوع می شود؟

خبرگزاری ایرنا امروز به نقل از رئیس موزه ملی ایران اعلام کرد بنا به دلایل امنیتی، از این به بعد همراه داشتن و استفاده از مونوپاد برای ثبت سلفی در موزه های کشور ممنوع خواهد بود. جبرئیل ...

خبرگزاری ایرنا امروز به نقل از رئیس موزه ملی ایران اعلام کرد بنا به دلایل امنیتی، از این به بعد همراه داشتن و استفاده از مونوپاد برای ثبت سلفی در موزه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های کشور ممنوع خواهد بود. جبرئیل نوکنده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت همراه داشتن دستگاه مونوپاد در موزه های اسلامی، ایران باستان و دیگر موزه های کشور ممنوع است. او افزود علی رغم استفاده روزافزون از این وسیله در حوزه تفریح و گردشگری، باید به مشکلات وابسته به آن هم توجه کرد.

نوکنده می گوید استفاده از مونوپاد و بی احتیاطی همراه با آن می تواند به ویترین ها و اشیاء ضربه بزند، کما اینکه چند روز قبل در نمایشگاهی در لس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنجلس چنین اتفاقی خسارت 200 هزار دلاری به بار آورد. از طرفی از این ابزار می شود به عنوان وسیله حمله و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - درگیری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هم بهره جست. به گفته رئیس موزه ملی، در بیشتر موزه های مطرح دنیا هم چنین قانونی وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

دقایقی پس از انتشار این مطلب، خبرگزاری ایسنا با استناد به صحبت های مدیر اداره کل موزه های کشور، خبر را تکذیب نمود. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به گفته محمدرضا کارگر، استفاده از مونوپاد در موزه ها، اقدامی مثبت در جهت معرفی این اماکن محسوب می شود و کاملاً مجاز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است.

طبق اظهارات مدیر اداره کل موزه ها، اگر هر موزه ای قصد ممنوع کردن این اقدام را دارد، باید نخست با اداره مرکزی مکاتبه کرده و دلایل خود را به صورت منطقی مطرح نماید. در غیر این صورت، استفاده از مونوپاد برای ثبت سلفی هیچ ممانعتی نخواهد داشت. وی افزود هیچ مصوبه ای در مورد ممنوعیت مونوپاد در معاونت میراث فرهنگی و اداره کل موزه ها وجود ندارد و تاکنون چنین مشکلی از سوی موزه ها مطرح نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone