🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43753.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هکرها بیش از 33 میلیون دلار ارز دیجیتال اتریوم را به سرقت بردند

چند روز پس از اینکه هکرها با بهره گیری از یک روش ساده توانستند بیش از 7 میلیون دلار ارز دیجیتال CoinDash را بدزدند، گروهی دیگر از هکرهای ناشناس، معادل 33 میلیون دلار ارز دیجیتالی ...

چند روز پس از اینکه هکرها با بهره گیری از یک روش ساده توانستند بیش از 7 میلیون دلار ارز دیجیتال CoinDash را بدزدند، گروهی دیگر از هکرهای ناشناس، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - معادل 33 میلیون دلار ارز دیجیتالی اتریوم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - (Ethereum) را به سرقت بردند. اتریوم در حال حاضر پس از بیت کوین، مشهور - تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ترین ارز رمزپایه به شمار می رود.

هکرهای مورد بحث با استفاده از آسیب پذیری یکی از کلاینت های کیف پول الکترونیکی به نام Parity Wallet موفق به سرقت این مبلغ هنگفت شدند. این حفره امنیتی اکنون رفع شده، اما مبالغ از دست رفته دیگر قابل برگشت نیست.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

همان طور که می دانید، ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتر از طریق اینترنت و با استفاده از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - لینک های ویژه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بین کیف های پول الکترونیکی رد و بدل می شوند. «گوین وود» سازنده اتریوم که شخصاً کلاینت Parity Wallet را توسعه داده، پس از آگاهی از واقعه مورد بحث به تمامی کاربران هشدار داد تا مبالغ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ذخیره شده در این کیف پول را به محل امن دیگری انتقال دهند.

یکی از بزرگ ترین شرکت هایی که مورد دستبرد قرار گرفته، Swarm City نام دارد. این شرکت اعلام کرد 44055 واحد اتریوم را از دست داده که در حال حاضر، معادل 10 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - میلیون دلار پول نقد است.

جالب است که گروهی از هکرهای کلاه سفید با استفاده از همین حفره امنیتی در کیف پول های چند امضایی، توانستند 377 هزار واحد اتریوم معادل 86 میلیون دلار را به حساب خود انتقال داده و آنها را از دسترس سارقین اصلی مصون بدارند. این گروه می گوید پس - تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از رفع مشکل، مبالغ را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به حساب های اصلی باز خواهد گرداند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

گفتنیست در این لینک (تصویر فوق) می توانید وضعیت کیف پول هکرها را مشاهده کنید که هنوز معادل 19 میلیون دلار اتریوم در آن ذخیره شده و البته فقط در تراکنش های داخلی شبکه اتریوم قابل استفاده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone