🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43754.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی در جیب شما؛ اینتل Movidius Neural Stick را معرفی کرد

قدم به قدم، هوش مصنوعی از فناوری عجیبی در پشت صحنه، تبدیل به دستگاهی می شود که در دست می گیریم و با خود جا به جا می کنیم. آخرین نشانه، ساخته شدن چیپ های ...

قدم به قدم، هوش مصنوعی از فناوری عجیبی در پشت صحنه، تبدیل به دستگاهی می شود که در دست - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می گیریم و با خود جا به جا می کنیم. آخرین نشانه، ساخته شدن چیپ های کوچک یو اس بی است که توسط - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - Movidius پدید آمده.

این دستگاه که Movidius Neural Stick نام دارد، درون خود پردازنده بینایی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ماشینی را جای داده، دقیقا همان فناوری که در پهپادهای خودران شرکت DJI قرار دارد. اگر توسعه دهندگان بخواهند قابلیت های هوش مصنوعی محصول خود را افزایش دهند این فلش های یو اس بی را می خرند و به دستگاه وصل می کنند؛ به همین سادگی.

در اصل، این وسیله در ماه آوریل سال گذشته به عنوان یک محصول آزمایشی تحت نام Fathom معرفی شد، سپس اینتل Movidius را خرید و Movidius Neural Stick تبدیل به محصولی تجاری شد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

شرکت Movidius مدعی شده این قطعه کوچک، بیش از 100 گیگافلاپس قدرت و کارایی در اختیار دستگاهی که به آن متصل شود قرار می دهد و بدون مشکل شبکه های عصبی که بر پایه فریم وورک Caffe ساخته شده باشند را هم اجرا می کند. به عنوان قلب تپنده، یک واحد پردازش بینایی Myriad 2 قرار گرفته که می توانید اطلاعات فنی آن را از اینجا مطالعه کنید.

تفاوتی که این دستگاه با مدل قبلی دارد، به کار گرفتن آلومینیوم به جای پلاستیک است و قیمت آن هم از هر واحد 99 دلار به هر واحد 79 دلار کاهش یافته. Movidius می گوید کمک اینتل سبب شده تا بتوانند قیمت را کاهش دهند.

اما چه کسانی از Movidius Neural Stick استفاده خواهند کرد؟ عمدتا گروه های پژوهشی به خصوص پژوهشگران شاخه هوش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مصنوعی که به راحتی می توانند به تحقیقات خود سرعت ببخشند. اگر یکی کافی نیست، می توانید حتی چند درگاه یو اس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بی روی کامپیوترتان خالی کنید تا جا برای اتصال همه آن ها باشد.

- تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone