🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18902.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام از اسنپدراگون X65 رونمایی کرد: اولین مودم 5G دنیا با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه

امروز کوالکام جدیدترین مودم 5G خود به نام «اسنپدراگون X65» را معرفی کرد که اولین مودم ۱۰ گیگابیتی جهان محسوب می‌شود و مصرف انرژی بهینه‌تری نسبت به گذشته دارد. کوالکام سال گذشته میلادی از مودم ...

امروز کوالکام جدیدترین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - مودم 5G خود به نام «اسنپدراگون X65» را معرفی کرد که اولین مودم ۱۰ گیگابیتی جهان محسوب می‌شود و مصرف انرژی بهینه‌تری نسبت به گذشته دارد.

کوالکام سال گذشته میلادی از مودم اسنپدراگون X60 با حداکثر سرعت ۷.۵ گیگابیت بر ثانیه رونمایی کرد و حالا نسل جدید آن با سرعت بالاتری از راه رسیده. در حالی که سرعت دانلود اسنپدراگون X65 در دنیای واقعی کمتر از ۱۰ گیگابیت بر ثانیه خواهد بود، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - عملکرد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - کلی گوشی‌های هوشمند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - را بهبود می‌دهد.

این مودم 5G در کنار ارائه سرعت بالاتر، چندین مزیت دیگر نسبت به نسل گذشته دارد که شامل بهبود بهره‌وری انرژی و مصرف کمتر باتری و همچنین بهبود پوشش باندهای زیر ۶ گیگاهرتز و موج میلی‌متری می‌شود. این مودم همچنین از فرکانس‌های موج میلی‌متری تجاری جهانی شامل باند جدید n259 هم پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان

این مودم مانند نسل گذشته‌اش از قابلیت تجمیع دیتا از باندهای موج - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - میلی‌متری و زیر ۶ گیگاهرتز بطور همزمان پشتیبانی می‌کند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - تا ترکیبی از سرعت بالا و تاخیر کم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - را در اختیار کاربران قرار دهد. اسنپدراگون X65 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - با نسل چهارم ماژول آنتن موج میلی‌متری کوالکام همراه شده تا پوشش و همچنین بهره‌وری انرژی موج میلی‌متری را بهبود دهد.

طبق - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - گفته کوالکام، معماری سیستم مودم X65 قابل ارتقاست، بنابراین با گذر زمان می‌توان - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کرد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان

با توجه به اینکه مودم اسنپدراگون X60 همراه با اسنپدراگون ۸۸۸ از راه رسید، نسل جدیدش به احتمال زیاد در پرچمدارهای ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود پردازنده پرچمدار کوالکام مجهز به مودم اسنپدراگون X65 در ماه پایانی ۲۰۲۱ معرفی شود.

اپل از سال - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - گذشته میلادی شروع به استفاده از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - مودم 5G کوالکام در آیفون‌ها کرده و گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از مودم اسنپدراگون X55 بهره می‌برند. در آیفون‌های ۱۳ شاهد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - استفاده از اسنپدراگون X60 خواهیم بود و آیفون‌های ۲۰۲۲ هم به اسنپدراگون X65 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ملایر استان همدان - مجهز می‌شوند.

انتظار می‌رود اسنپدراگون X65 آخرین مودم کوالکام برای آیفون‌ها باشد. طبق گزارش‌ها، اپل از سال ۲۰۲۳ از مودم‌های 5G تولیدی خود در آیفون‌ها استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتابای نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام یه سوال داشتم نمایندگی شما کوی فرهنگیان ملایر خدمات داره.
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر ملایر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone