🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35351.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات نوا 3 توسط رگولاتوری چین منتشر شد؛ دوربین دوگانه برای میان رده هواوی

هواوی اکنون گوشی های سری P20 را در بازارها دارد و انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد رونمایی از گوشی های میان رده ای از سری نوا باشیم. به تازگی اطلاعاتی از گوشی نوا ...

هواوی اکنون گوشی های سری P20 را در بازارها دارد و انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد رونمایی از گوشی های میان رده ای از سری نوا باشیم. به تازگی اطلاعاتی از گوشی نوا 3 به واسطه سازمان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رگولاتوری چین (TENNA) منتشر شده است.

بر این اساس نوا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 3 از نمایشگر فول ویو با اندازه 6.3 اینچ بهره مند خواهد بود و رزولوشن نمایشگر 2340 در 1080 (نسبت نمایشگر 19 به 9) را ارائه خواهد داد. بنا بر گمانه زنی هایی که پیش از این مطرح - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده بود، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - احتمالاً - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نوا 3 دارای بریدگی نمایشگر خواهد بود که البته این موضوع را نمی توان در تصاویر منتشر شده توسط TENNA تأیید یا رد کرد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

هواوی نوا 3 از چیپستی بهره می برد که هسته های پردازشی آن فرکانس 2.3 گیگاهرتزی دارند. به این ترتیب شاید به کایرین 659 مجهز خواهد شد ولی اگر شاهد کایرین 710 باشیم، چندان هم متعجب نخواهیم شد.

این چیپست با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد و امکان افزایش میزان حافظه (از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی) نیز در نظر گرفته خواهد شد.

علاوه بر این ها اشاره به باتری 3650 میلی آمپر ساعتی شده. انتظار داریم نوا 3 به دوربین های اصلی دوگانه با حسگرهای 24 و 16 مگاپیکسلی مجهز شود، در حالی که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دوربین سلفی نیز به لطف دو حسگر بتواند تصاویر 2 و 24 مگاپیکسلی ثبت کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

به گزارش وبسایت GSMArena در مورد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نوا 3 به دو مدل PAR-AL00 و PAR-TL00 در وبسایت تنا اشاره شده. در نهایت به نظر می رسد این گوشی ظاهری بسیار شبیه به P20 لایت (یا به عبارتی همان نوا 3e که در تیتر مطلب تصویر آن آمده) داشته باشد، البته با ابعادی بزرگتر. نوا 3 ابعادی 157 در 73.7 میلی متری، ضخامتی 7.3 میلی متری  و وزنی 166 گرمی خواهد داشت. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - احتمالاً کمپانی چینی فناوری شارژ سریع «سوپر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شارژ» را نیز برای گوشی میان رده خود در نظر خواهد گرفت.

انتظار می رود در 27 تیر ماه شاهد رونمایی از این گوشی میان رده باشیم.

- تعمیرات کولر گازی دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone