تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30451.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

حمایت از جویشگرهای بومی در فاز دوم متوقف ماند

«علیرضا یاری» مدیر آموزش و همکاری های علمی و بین المللی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آخرین وضعیت جستجوگرهای بومی خبر داده که این پروژه از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خارج شده و ...

«علیرضا یاری» مدیر آموزش و همکاری های علمی و بین المللی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آخرین وضعیت جستجوگرهای بومی خبر داده که این پروژه از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خارج شده و برای ادامه کار به سازمان فناوری اطلاعات ایران رفته‌است منتها پس از آن فعالیت خاصی روی آن صورت نگرفته‌است.

مدیر سابق پروژه موتورهای جستجو بومی به فارس گفته که پس از این انتقال فعالیت خاصی در این‌باره شکل نگرفته و به همین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دلیل معاونت محتوای مرکز ملی فضای مجازی، چند روز قبل تصمیم گرفت که از موتورهای جستجو - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بومی حمایت کند چراکه یکی از نقاط ضعف آنها این بود که نتوانستند محتوای بومی را از سازمان‌ها بگیرند.

به گفته او اینکه سازمان‌ها به سمت جویشگر بومی بروند واقعاً شدنی است و سازمان‌های داخلی که به صورت پیش فرض پارسی جو را دارند از آن رضایت دارند و سیاست گذاری مرکز ملی فضای مجازی در این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حوزه  برپایه ترجیح و اختیار بوده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و دلایل موفق نبودن آن میان مردم و سازمان‌ها متفاوت از یکدیگر است:

«یک سازمان اطلاعاتی دارد که مردم می‌خواهند در آن جستجو کنند اگر آن اطلاعات را در اختیار جویشگر بومی بگذارد، جویشگر بومی به واسطه داشتن این اطلاعات نسبت به جویشگرهایی که در وب آن مطلب را جستجو می‌کنند ارجحیت خواهد داشت؛ متاسفانه همیشه مشکل بین سازمانی در کشور وجود دارد، اینکه یک وزارتخانه یا یک سازمان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با وزارتخانه یا سازمان دیگری قصد تعامل دارد اما به همکاری گسترده و شسته رفته‌ای منجر نمی‌شود و این پروژه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نیز یکی از همین موضوعات است. این ماجرا البته برای کاربران عادی دارای جنبه‌های دیگری است؛ نمی‌توان مردم را به سمت استفاده از یک - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محصول اجبار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کرد اما سازمان ها را می‌توان متقاعد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کرد.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اینطور که از اظهارات یاری پیداست، قرار بود در فاز دوم طرح جویشگر بومی، مشخص شود که چند درصد از دستگاه‌ها از جویشگرهای بومی استفاده کرده‌اند و برای مدیران توضیح داده شود که استفاده از جویشگرها چه ارجحیتی دارد و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - چگونه می‌توان در آن سیاست‌گذاری کرد و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سرویس‌های جدید گرفت اما این اتفاق نیفتاد و هیچگاه اجباری برای استفاده مردمی شکل نگرفت.

مدیر سابق پروژه موتور جستجوهای بومی از نتایج یک مطالعه میدانی می‌گوید که در آن ۵۰۰ تا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۶۰۰ نفر به سوالاتی پیرامون جویشگرهای بومی پاسخ دادند و نتیجه آن بود که درصد بسیار زیادی از پرسش‌شدگان جویشگرهای بومی را نمی‌شناسند و افرادی هم که آن را می‌شناختند، گفته‌اند دقت گوگل بیشتر است و دلیلی برای استفاده از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موتورهای جستجو بومی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمی‌بینند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

به گفته یاری در این مطالعه به طور همزمان درباره پیام رسان و ایمیل بومی نیز سوال شد و برخلاف اینکه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - درباره پیام رسان‌ها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مردم گفتند که اعتماد نداریم اما درباره موتور جستجو های بومی کسی نگفت اعتماد ندارد زیرا موتور جستجو چیزی نیست که در درجه اول اعتماد لازم داشته باشد:

«از این رو تاکیدمان این بود که موتورهای جستجو بومی باید در بحث برندسازی کار کنند و خود را به مردم بشناسانند؛ اما شرکت‌ها می‌گویند با چه پولی بدنسازی کنیم؟ خودتان این کار را کنید و در نتیجه این مسئولیت شکل حالت چرخشی پیدا کرده است؛ زیرا این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شرکت‌ها مقداری از خودشان هزینه کرده‌اند مقداری نیز ما هزینه کرده‌ایم و اکنون سرویسی را ایجاد کرده‌اند که این سرویس هزینه دارد اما درآمد آنچنانی برایشان ندارد؛ آنها هم دچار مشکل بزرگ هستند که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمی‌دانند چه کنند؟ سرویس را رها کنند یا نگه دارند؟ اگر قرار است نگه دارند و این سرویس برای ما اهمیت دارد باید از آن حمایت کنیم.»

یاری می‌گوید در حال حاضر کسی از جویشگرهای ایرانی حمایت نمی‌کند و تنها حمایت نگهداری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بخشی از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سرورهای‌شان در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بخشی دیگر در سازمان فناوری اطلاعات ایران است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone