تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32813.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اولین تصویر زنده از موبایل بلک بری Key2 LE منتشر شد

تقریبا یک ماه پیش کمپانی TCL Communication موبایل BlackBerry Key2 را رسماً معرفی کرد. این تلفن همراه از صفحه کلیدی فیزیکی و سیستم عامل اندروید گوگل بهره می‌برد و به نرخ ۶۴۹ دلار عرضه گشت. حال به ...

تقریبا یک ماه پیش کمپانی TCL Communication - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - موبایل BlackBerry Key2 را رسماً معرفی کرد. این تلفن همراه از صفحه کلیدی فیزیکی و سیستم عامل اندروید گوگل بهره می‌برد و به نرخ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۶۴۹ دلار عرضه گشت. حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد از یک گوشی‌ با نام بلک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بری Key2 LE رونمایی کند تا طرفداران این برند نیز بتوانند گزینه‌ای ارزانتر برای خرید داشته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - باشند. ضمن اینکه به تازگی اولین تصویر زنده این موبایل در فضای مجازی منتشر شده است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در حال حاضر TCL موفق شده مجوز‌های لازم برای عرضه‌ این گوشی میان رده‌ را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) کسب کند و به نظر می‌رسد طبق سنت این برند با موبایلی بهره مند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از صفحه کلیدی فیزیکی طرف باشیم.

سایت اندروید پلیس به همراه اولین تصویر زنده این موبایل، از مشخصاتش نیز اطلاعاتی ارائه داده است که نشان می دهد بلک بری Key2 LE همانند مدل قبلی از یک نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. در گوشی یاد شده یک چیپست اسنپدراگون 636 - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به همراه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

ضمن اینکه یک سنسور۱۳ مگاپیکسلی نقش دوربین اصلی را ایفا کرده و حسگر ۵ مگاپیکسلی دیگری دوربین سلفی این اسمارت فون به شمار می‌رود. میان رده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بلک بری ابعادی معادل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۱۵۰ میلیمتر طول، ۷۲ میلیمتر عرض و ۸.۳۵ میلیمتر ضخامت دارد و به میزان ۱۵۶ گرم سنگین است.

علاوه بر این گوشی یاد شده از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند.

به نظر می رسد که این موبایل به علت سخت افزار ضعیفتر استفاده شده در آن از مدل BlackBerry Key2 که پیشتر معرفی شده بود، قدری ارزانتر باشد و به قیمتی حدود ۵۰۰ دلار عرضه گردد. البته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هنوز کمپانی TCL Communication اطلاعاتی از این موبایل منتشر نکرده است اما به نظر می‌رسد این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد.

 

تماشا کنید: ویدیوی رسمی گوشی بلک بری Key2 پیش از رونمایی منتشر شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone