🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36063.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

یاهو در اقدامی غافل‌گیرکننده، پیام‌رسان جدید Squirrel را منتشر کرد

افزایش تعداد پیام‌رسان‌ها و محبوبیت خیلی زیاد بعضی از آن‌ها کار را برای اپلیکیشن‌های جدیدتر سخت کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که یاهو می‌خواهد شانسش را در این بازار پرتلاطم امتحان کند. ...

افزایش تعداد پیام‌رسان‌ها و محبوبیت خیلی زیاد بعضی از آن‌ها کار را برای اپلیکیشن‌های جدیدتر سخت کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که یاهو می‌خواهد شانسش را در این بازار پرتلاطم امتحان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - کند. یاهو ساعاتی پیش و در اقدامی غافل‌گیرکننده از پیام‌رسانی تحت عنوان Squirrel (به معنای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - سنجاب) رونمایی کرد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

بزرگترین وجه تمایز Squirrel به «سازماندهی چت‌ها» بازمی‌گردد. پیام‌رسان یاهو نسخه مدرن چت‌ روم‌های قدیمی بوده و در آن می‌توانید با دیگر کابران برنامه، اتاق‌هایی با موضوعات مختلف درست کنید و به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - گفت‌وگو بشینید. جدا از اینکه قابلیت این را دارید تا اتاق‌ها را بی‌صدا کرده، در اتاق‌های مخفی با دوستان نزدیک‌تان حرف بزنید و با استفاده از ویژگی Blasts مطمئن شوید همه اعضای اتاق پیام‌تان را می‌بینند.

همانند بقیه پیام‌رسان‌ها در اینجا هم قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌ها را دارید. این اولین بار نیست که سرویسی چنین ایده‌ای را پیاده کند. Slack هم ساز و کاری مشابه Squirrel دارد، با این وجود - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - به نظر می‌رسد برخلاف Slack که بیشتر روی کسب‌و‌کار‌های کوچک تمرکز کرده، یاهو با Squirrel می‌خواهد تا کاربران عادی فضای مجازی را هم به سمت خودش بکشاند.

پیام‌رسان جدید یاهو فعلا به انتشار جهانی نرسیده و برای دانلود آن، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - حتما باید از کسانی که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - برنامه را گرفته‌اند دعوت‌نامه دریافت کنید. اینکه Squirrel شکست می‌خورد یا نه را زمان مشخص می‌کند اما یکی از نگرانی‌هایی که از همین حالا پیرامون پیام‌رسان یاهو به وجود آمده، امنیت این اپلیکیشن است. به خصوص بعد از سابقه خیلی بدی که یاهو با سرویس ایمیلش به جای گذاشت.

یاهو سال گذشته گزارشی را منتشر کرد که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - با توجه به آن، هک 2013 سرویس‌های این کمپانی باعث شد تا حدود سه میلیارد اکانت یاهو در معرض خطر قرار بگیرند. بد نیست بدانید کمپانی ورایزن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - یاهو را با قیمت 4.5 میلیون دلار و در سال 2017 خریداری کرد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

Squirrel

سازنده: Yahoo قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73.3 / 13.1 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آفتاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
رفقا یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone