🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  5. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36055.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام بعد از دو سال، یک چیپست جدید برای ساعت های هوشمند می سازد

از زمانی که آخرین چیپست کوالکام برای ساعت های هوشمند عرضه شد دو سال می گذرد و به همین خاطر، بسیاری تصور می کردند که این کمپانی، از خیر بازار این دیوایس ها گذشته است. ...

از زمانی که آخرین چیپست - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کوالکام برای ساعت های هوشمند عرضه شد دو سال می گذرد و به همین خاطر، بسیاری تصور می کردند که این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کمپانی، از خیر بازار این دیوایس ها گذشته است. اما ظاهراً این گمانه زنی ها اشتباه بوده اند و کوالکام اخیراً تایید کرده چیپست جدیدش برای ساعت های هوشمند را طی پاییز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آتی عرضه خواهد کرد.

کوالکام می گوید در فصل پیش از کریسمس، بسیاری از تولیدکنندگان ساعت های هوشمند مبتنی بر Wear OS به این چیپست دسترسی خواهند داشت و محصولاتی مجهز به آن را روانه بازار می کنند. برخلاف چیپست - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های قبلی که مدلی صرفاً دستکاری شده از چیپست های موبایل بودند، چیپست جدید کوالکام «از نو ساخته می شود».

این پلتفرم نخستین چیپستی است که به صورت خاص برای نیازهای ساعت های هوشمند توسعه می یابد و ظاهراً در چند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مدل به دست تولیدکنندگان می رسد تا از میان آنها انتخاب داشته باشند. همه مدل ها به وای فای و بلوتوث مجهز هستند اما - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برخی از آنها از GPS و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - LTE نیز پشتیبانی می کنند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان

به نظر می رسد که کوالکام از زمان عرضه آخرین چیپست خود برای ساعت های هوشمند، مشغول همکاری با گوگل بوده و چیپست جدیدش را براساس ویژگی هایی که مورد اقبال عمومی قرار گرفته یا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نگرفته اند طراحی کرده است. کوالکام اضافه کرده که این چیپست باعث می شود ساعت هوشمند شما حتی هنگامی که با آن تعامل ندارید بسیار خوش منظر به نظر برسد و به همین خاطر انتظار می رود که استقبال بیشتری از ساعت برندهای فشن مثل Michael Kors و Kate Spade شود.

از آن جایی که این قابلیت در نهایت به مصرف بیشتر باتری منجر خواهد شد، چیپست جدید کوالکام به گونه ای طراحی شده که باعث افزایش عمر باتری شود. عمر باتری بیشتر همچنین به این معناست که سنسورهای ضربان قلب، پایشگرهای حرکت و سایر قابلیت های موجود در دیوایس های پایشگر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سلامتی برای مدت بیشتری قادر به همراهی شما هستند.

در نهایت نیز کمپانی غول حوزه نیمه هادی می گوید که پلتفرم جدیدش می تواند به ساخت ساعت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های کوچکتر منجر شود اما متاسفانه جزییات بیشتری در این باره اعلام نشده و باید تا رونمایی رسمی کوالکام منتظر باقی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone