🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36058.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شش صدای جدید دستیار گوگل به همین زودی از راه رسیدند

در جریان نطق ابتدایی رویداد Google I/O، این کمپانی درباره موتور صوتی WaveNet صحبت کرد که باعث می شود دستیارهای صوتی به شکلی واقع گرایانه تر صحبت کنند. در همان زمان اعلام شد که شش ...

در جریان نطق ابتدایی رویداد Google I/O، این کمپانی درباره موتور صوتی WaveNet صحبت کرد که باعث می شود دستیارهای صوتی به شکلی واقع گرایانه تر صحبت کنند. در همان زمان اعلام شد که شش صدای جدید برای گوگل اسیستنت در راه است و گرچه انتظار داشتیم این قابلیت تازه مدتی دیگر از راه برسد، از همین حالا می توانید به این صداها در تنظیمات اسیستنت دسترسی داشته باشید.

به نظر می رسد این صداهای جدید روی تمام دیوایس ها در دسترس قرار گرفته باشند و خبری از محدودیت به دیوایس های پیکسل نیست. بنابراین فقط باید بدانید که چطور می توان این صداها را فعال سازی کرد که زیر منویی پیچیده مدفون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردستان استان کردستان - شده اند.

برای تغییر صدای اسیستنت کافیست به به تنظیمات این دستیار صوتی بروید، گزینه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردستان استان کردستان - Preferences را انتخاب کنید و سپس وارد بخش Assistant Voice شوید. تا پیش از این تنها دو - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردستان استان کردستان - گزینه در این صفحه وجود داشت اما حالا شاهد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردستان استان کردستان - هشت گزینه هستید.

ابزار WaveNet توسط استارتاپ زیرمجموعه گوگل، دیپ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردستان استان کردستان - مایند ساخته شده است. این ابزار از شبکه عصبی برای ساخت مکالماتی بهره می برد که از سیستم قبلی گوگل بسیار واقع گرایانه تر هستند. البته هنوز هم نوعی لحن رباتیک در صدای دستیار گوگل وجود دارد، اما تفاوت نسبت به قبل چشمگیر است و شما را به تحسین وا خواهد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کردستان استان کردستان - داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone