🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36059.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اولین بتای اندروید P را عرضه کرد

گوگل امروز در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O 2018 نخستین بتای اندروید پی (P) را عرضه کرد. برای توسعه دهندگان، این دومین پیش نمایش اندروید P محسوب می شود و می توانید تست اپلیکیشن ...

گوگل امروز در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O 2018 نخستین بتای اندروید پی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - (P) را عرضه کرد. برای توسعه دهندگان، این دومین پیش - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نمایش اندروید P محسوب می شود و می توانید تست اپلیکیشن ها را روی این پلتفرم جدید آغاز کنید. در این پیش نمایش شاهد SDK جدید و نسخه رسمی امولاتور اندروید هستیم، ضمن اینکه فایل های ایمیج مربوط به پیکسل، پیکسل XL، پیکسل 2 و پیکسل 2 XL در دسترس کاربران قرار دارد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اولین پیش نمایش اندروید P در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ماه مارس میلادی منتشر شد و حالا شاهد عرضه اولین بتای عمومی هستیم. کاربرانی که در برنامه بتای اندروید حضور دارند می توانند این آپدیت را به صورت OTA دریافت کنند. «دیوید بورک» نایب رئیس بخش مهندسی اندروید در مورد سه ویژگی اصلی اندروید P سخن گفت: هوشمندی، سادگی، و سلامت دیجیتال. او سپس به قابلیت های جدید این نسخه از اندروید و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ارتباطشان با سه بخش فوق پرداخت.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اندروید P سیستم ناوبری جدیدی دارد که به گفته بورک، «بسیار سریع تر» از قبل عمل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می کند. رابط کاربری اندروید P همانند آیفون X به جسچرهای جدیدی برای پیمایش سیستم عامل مجهز شده که مالتی تسکینگ بهتری دارد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

قابلیت جدیدی به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نام اکشن (Actions) نیاز بعدی کاربران برای هر اپلیکیشن را پیش بینی می کند و به توسعه دهندگان اجازه می دهد قابلیت های جدیدی را به برنامه هایشان اضافه کنند. اکشن ها بر اساس عادات استفاده هر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاربر پیشنهاد می شود و در برنامه های متعددی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مانند اپ جستجوی گوگل، گوگل پلی، اسیستنت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و لانچر اندروید فعال است.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اندروید - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - P همچنین قابلیت اسلایس (Slice) را ارائه می کند. Slice قطعه ای از رابط کاربری یک اپلیکیشن است که در نتایج جستجوی گوگل یا در اسیستنت ظاهر می شود. نمونه ای از این قابلیت را در تصویر زیر می بینید:

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

برای کاربران، اسلایس به نمایش اطلاعات مربوط به اپلیکیشن های نصب - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده می پردازد. توسعه دهندگان هم می توانند از این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قابلیت برای حضور بیشتر در نتایج جستجو استفاده کنند. ویژگی Slice از تابستان سال جاری در جستجوی گوگل و سپس در گوگل اسیستنت فعال خواهد شد.

قبل از رونمایی اندروید P، ساندار پیچای مدیرعامل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گوگل در مورد مفهومی به نام «سلامت دیجیتال» در قالب پلتفرم «اندروید دشبورد» (Android Dashboard) صحبت کرد که به کاربران کمک می کند تا زمان استفاده از اپلیکیشن ها را بهتر از قبل مدیریت کنند.

گفتنیست اندروید P همچنان در حالت بتا قرار دارد و اگر تصمیم به استفاده از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آن دارید، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باید مشکلات و باگ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های احتمالی را هم به جان بخرید. زمان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بندی عرضه اندروید P را - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در تصویر زیر می بینید:

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

بدین ترتیب طی ماه های آتی شاهد پیش نمایش سوم، چهارم و پنجم و هستیم و نهایتاً اواخر شهریور یا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اوایل مهر ماه سال جاری نسخه نهایی این سیستم عامل منتشر خواهد شد. گوگل همچنین اعلام کرد که هفت شرکت دیگر نیز در برنامه بتای اندروید P حضور خواهند داشت و گوشی های زیر، کاندیداهای اصلی دریافت این نسخه آزمایشی هستند:

  • سونی اکسپریا XZ2
  • شیائومی می میکس 2S
  • نوکیا 7 پلاس
  • اوپو R15 پرو
  • ویوو X21
  • وان پلاس 6
  • اسنشال PH-1
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ستیلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر نمایندگی شما دور و بر معلم میانه اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در معلم شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone