🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36064.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با تنظیمات جدید اندروید می‌خواهد وقت کمتری را با موبایل بگذرانید

اگر احساس می‌کنید که زمان خیلی زیادی را با تلفن همراه‌تان می‌گذارید، بهتر است رویداد I/O 2018 را از دست ندهید. با توجه به گزارش واشینگتن پست، منابع داخلی این وب‌سایت گزارش داده‌اند که گوگل ...

اگر احساس می‌کنید که زمان خیلی زیادی را با تلفن همراه‌تان می‌گذارید، بهتر است رویداد I/O 2018 را از دست ندهید. با توجه به گزارش واشینگتن پست، منابع داخلی این وب‌سایت گزارش داده‌اند که گوگل برنامه دارد در این رویداد از «یک سری - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تنظیمات کنترلی جدید» رونمایی کند تا کاربران - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به کمک آن‌ها کنترل بهتری روی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اعتیادشان به تلفن‌های هوشمند داشته باشند.

البته گوگل قبلا هم برای پیشگیری از اعتیاد به اندروید، سرویسی تحت عنوان «فامیلی لینک» (Family Link) را راه انداخته بود و والدین از طریق آن می‌توانستند روی اکانت گوگل فرزاندان زیر 12 سال - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خود محدودیت‌هایی بگذارند. با این حال طبق گفته واشینگتن پست، ابزار جدید گوگل متفاوت خواهد بود.

برخلاف فامیلی لینک که تنها به کار والدین می‌آمد، تنظیمات کنترلی جدید اندروید برای خود شخص نیز کاربردهایی دارد. در کنار این ابزار، واشینگتن پست در ادامه گزارشش برنامه‌های بیشتری از رویداد گوگل را لو داد؛ تعاملی‌تر شدن دستیار هوشمند گوگل و رونمایی از ابزاری متفاوت که به کمپانی‌ها کمک می‌کند تا جستجوهای قابل اعتمادتری داشته باشند.

جزییاتی هنوز در دسترس نیست و برای اطلاعات بیشتر باید تا ساعاتی دیگر صبر کنیم. I/O امسال گوگل از امروز شده و تا 10 مه (20 اردیبهشت) ادامه دارد. یکی از بزرگترین انتظارات کاربران از این رویداد، رونمایی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کامل از اندروید بعدی است.

در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone