🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36071.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل وان پلاس و آمیتاب باچان تصاویر پرچمدار بعدی این کمپانی را افشا کردند

در حالی که حدود یک هفته به رونمایی از موبایل پرچمدار وان پلاس ۶ باقی مانده، عکاسان تصاویری از این موبایل را طی جلسه ای بین «پیت لاو» مدیرعامل این شرکت و «آمیتاب باچان»، اسطوره ...

در حالی که حدود یک هفته به رونمایی از موبایل پرچمدار وان پلاس ۶ باقی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - مانده، عکاسان تصاویری از این موبایل را طی جلسه ای بین «پیت لاو» مدیرعامل این شرکت و «آمیتاب باچان»، اسطوره سینمای هند شکار کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - اند.

مدیرعامل وان پلاس این رویداد را برای معرفی پرچمدار جدید انتخاب کرده و توییتر رسمی باچان نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - تصاویر مربوط - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - یه این دیدار را منتشر کرده است. در این تصاویر هر دو نسخه سفید و مشکی وان پلاس ۶ به چشم می خورند که در مدل مشکی پرداخت های براق آن کاملا مشهود است. تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان

با زوم روی تصاویر شایعات قبلی پیرامون دوربین دوگانه با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - پیکربندی عمودی و تا حدودی برجسته تر از پنل پشتی تایید می شود. علاوه بر این می توان به سنسور اثر انگشت بیضی شکل شبیه به گلکسی اس ۹ اشاره کرد که پایین تر از آن لوگوی کمپانی سازنده حک شده است.  فلش ال ای دی دوگانه و حسگر ضربان قلب که پیش از این در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - شایعات به آنها اشاره بود - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - نیز در پنل پشتی جا خوش کرده اند.

جدای از این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - تصاویر و اعلام حضور آمیتاب باچان در مراسم رونمایی از وان پلاس ۶ در هند، اطلاعات دیگری پیرامون این اسمارت فون ارائه نشد.تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان

با این حال مدیرعامل این کمپانی در روزهای گذشته تایید کرده بود که پرچمدار بعدی آنها از چیپست اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. مشخصات دیگر وان پلاس 6 هنوز اعلام نشده اما انتظار می رود از نمایشگری 6.2 اینچی با پنل امولد، پردازشگر گرافیکی آدرنو - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - 630، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی و اندروید اوریو 8.1 بهره ببرد.

وان پلاس ۶ قرار است چهارشنبه هفته بعد رونمایی شود و مدت کوتاهی پس از آن به بازار عرضه خواهد شد. از نظر قیمت هم اخیرا تصویر دیگری در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از قیمت 749 دلاری این اسمارت فون است، با این حال این نرخ بسیار دور از انتظار است چرا که وان پلاس 5T با 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لنگرود استان گیلان - گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 559 دلار قیمت دارد.

تماشا کنید:  قدرت لرزشگیر نرم افزاری وان پلاس 5 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone