🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  3. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36061.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل به کاربران امکان می دهد استفاده از اندروید و تماشای ویدیو در یوتوب را کمتر کنند

گوگل می خواهد در اندروید بعدی که فعلاً نسخه P نامیده می شود دوری از تکنولوژی را برای کاربر ساده تر کند. شرکت آمریکایی لحظاتی پیش در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد در نسخه ...

گوگل می خواهد در اندروید بعدی که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فعلاً نسخه P نامیده می شود دوری از تکنولوژی را برای کاربر ساده تر کند. شرکت آمریکایی لحظاتی پیش در کنفرانس توسعه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دهندگان خود اعلام کرد در نسخه بعدی اندروید داشبوردی وجود دارد که به طور کاملاً مشخص به شما آمار می دهد برای استفاده از هر اپلیکیشن چه مقدار زمان صرف کرده اید و تعداد نوتیفیکیشن های دریافتی چگونه بوده است. در این نسخه ضمناً فعال کردن حالت Do Not Disturb هم ساده تر شده است، مثلاً در صورت فعال بودن حالت Shush وقتی تلفن هوشمند را به شکل برعکس روی میز قرار دهید، ارسال نوتیفیکیشن ها متوقف می شود. حالت Wind Down نیز برای زمان خواب کاربرد دارد که حالت Do Not Disturb را فعال می کند و نمایشگر دستگاه را به حالت سیاه و سفید در می آورد.

اپلیکیشن یوتوب هم از هفته آینده قرار است به قابلیت های جدیدی در این زمینه مجهز شود. مثلاً می توانید زمان هایی را برای دستگاه مشخص کنید که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - امکان تماشای ویدیو در یوتوب وجود نداشته باشد، یا به جای اینکه این اپلیکیشن در طول روز با نوتیفیکیشن های مختلف از شما دعوت کند ویدیو تماشا کنید، همه ی نوتیفیکیشن ها را جمع کرده و یکبار به شکل یکپارچه نمایش دهد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

گوگل مدتی پیش هم اپلیکیشن Family Link را برای نظارت والدین بر گوشی فرزندان و نظارت بیشتر بر استفاده ی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آنها از تلفن هوشمند منتشر کرده بود. رویه جدید گوگل نشان می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دهد این شرکت اخیراً - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به سلامتی و امنیت کاربرانش اهمیت بیشتری می دهد و حتی اگر لازم باشد، آنها را کمک می کند مقدار استفاده از گجت های اندرویدی خود یا فرزندان را کاهش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone