تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20297.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

یک سیستم مبتنی بر ARM قدرتمندترین سوپرکامپیوتر دنیا شد؛ ۲.۸ برابر قوی‌تر از «سامیت»

سایت Top500 برای اولین بار یک سیستم مبتنی بر پردازنده ARM را به عنوان قدرتمندترین ابرکامپیوتر دنیا معرفی کرد. این سیستم برخلاف اکثر سوپرکامپیوترهای لیست که ساخت آمریکا یا چین هستند، توسط ژاپن ساخته شده ...

سایت Top500 برای اولین بار یک سیستم مبتنی بر پردازنده ARM را به عنوان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران - قدرتمندترین ابرکامپیوتر دنیا معرفی کرد. این سیستم برخلاف اکثر سوپرکامپیوترهای لیست که ساخت آمریکا یا چین هستند، توسط ژاپن ساخته شده است.

قلب تپنده این ابرکامپیوتر که «Fugaku» نام دارد، چیپست ۴۸ هسته‌ای فوجیتسو A64FX است. ۱۵۸ هزار و ۹۷۶ عدد از این چیپست‌ها در همکاری با یکدیگر بنچمارک ۴۱۵.۵ پتافلاپ و حداکثر عملکرد ۱ اگزافلاپ را ثبت می‌کنند. تا پیش از این سوپرکامپیوتر «سامیت» (Summit) با توان محاسباتی ۱۴۸.۸ پتافلاپ عنوان قوی ترین ابرکامپیوترهای جهان در لیست Top500 را به خود اختصاص داده بود، اما حالا سوپرکامپیوتر ژاپنی‌ها با ۲.۸ برابر قدرت بیشتر به رده اول رسیده است.

فوجیتسو برای طراحی پردازنده ابرکامپیوتر Fugaku از معماری ARM استفاده کرده است. این سیستم بیش از یک میلیارد دلار ارزش داشته و ساخت آن حدود ۶ سال طول کشیده است. بر اساس گزارش «نیویورک تایمز»، محققان از حالا استفاده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران - از این سیستم را برای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران - تحقیق در زمینه ویروس کرونا آغاز کرده‌اند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران

در سال‌های اخیر سیستم‌های مبتنی بر x86 مجهز به پردازنده‌های اینتل و AMD، لیست Top500 را تحت سلطه خود درآورده‌اند و در حال حاضر تنها چهار ابرکامپیوتر مبتنی بر ARM در لیست - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران - دیده می‌شود. نکته جالب دیگر در مورد Fugaku اینکه هیچ پردازنده گرافیکی اختصاصی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران - برای بکارگیری در پردازش‌های هوش مصنوعی ندارد.

پیش بینی می‌شود همانند ادوار گذشته، ابرکامپیوتر Fugaku نتواند برای مدت زمان زیادی به جایگاه نخست تکیه بزند. شرکت Cray Computing در همکاری با AMD در حال ساخت یک سیستم با توان پردازشی ۱.۵ اگزافلاپ برای وزارت انرژی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران - ایالات متحده و آزمایشگاه ملی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران - اوک ریج (Oak Ridge National Laboratory) این کشور است. پیش بینی می‌شود این ابرکامپیوتر سال ۲۰۲۱ از راه برسد.

با این وجود ساخت سوپرکامپیوتر Fugaku - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جویبار استان مازندران - و کنار زدن آمریکا و چین دستاوردی بزرگ برای ژاپنی‌ها محسوب می‌شود. در مجموع ۳۴۰ سوپرکامپیوتر لیست Top500 متعلق به این دو کشور است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone