🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41328.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اوبر برای برقراری ارتباط با رانندگان ناشنوا، به مسافرین خود زبان اشاره می آموزد

در سال 2015، اوبر قابلیت جدیدی برای رانندگان ناشنوا به اپلیکیشن خود اضافه کرد که با نمایش اعلانات دیداری، سفرهای درخواستی کاربران را به آنها نمایش می داد. حالا این کمپانی به مناسبت ماه ملی ...

در سال 2015، اوبر قابلیت جدیدی برای رانندگان ناشنوا به اپلیکیشن خود اضافه کرد که با نمایش اعلانات دیداری، سفرهای درخواستی کاربران را به آنها نمایش می داد. حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این کمپانی به مناسبت ماه ملی آگاهی نسبت به ناشنوایی، اپلیکیشن اصلی خود را به روزرسانی کرده و کلمات ساده زبان اشاره مانند «سلام» و «ممنون» را به مسافران آموزش می دهد تا قادر به برقراری ارتباط با رانندگان ناشنوا یا کم شنوا باشند.

هنگامی که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از اپ اوبر برای درخواست - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سفر استفاده می شود، کاربر نوعی کارت خاص در فید خود خواهد دید. به انتخاب این گزینه، صفحاتی به نمایش در می آید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و می توان با کلمات دلخواه در زبان اشاره آشنا شد. کاربران حتی می توانند یاد بگیرند که چطور می توانند نام خود را هجی کنند. به محض وارد کردن کلمه دلخواه، تصویر گیفی به کاربر نمایش داده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می شود که به کمک آن، امکان صحبت به زبان اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - انگلیسی مهیا می گردد.

اوبر تنها شرکتی نیست که به رانندگان ناشنوا و کم شنوا توجه نشان می دهد. نمایشگر داشبورد Lyft هم در ماه آوریل به روزرسانی شد و قابلیت های مشابهی را در اختیار رانندگان این سرویس قرار داد.

اوبر در بیانیه تازه خود نوشته است: «کارها بیشتر از کلمات معنا دارند. و ما هیجان زده ایم که راهی جدید و پرمعنی برای درآمدزایی مردم و ارتباط با یکدیگر، فارغ از چگونگی ارتباط ساخته ایم. ما امیدواریم که این به روزرسانی کوچک، تاثیری بزرگ روی مکالمات میان رانندگان و مسافران در سراسر جهان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - داشته باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone