🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41346.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فروشگاه والمارت به اشتباه تصاویر گوگل هوم مینی و پیکسل 2 اکس ال را منتشر کرد

چند ساعت مانده به کنفرانس ویژه گوگل برای معرفی پیکسل های جدید و دیگر محصولات سخت افزاری اش، به ویژه اسپیکر هوشمند و کوچک «گوگل هوم مینی»، فروشگاه والمارت (Walmart) به اشتباه این گجت 49 ...

چند ساعت مانده به کنفرانس ویژه گوگل برای معرفی پیکسل های جدید و دیگر محصولات سخت افزاری اش، به ویژه اسپیکر هوشمند و کوچک «گوگل هوم مینی»، فروشگاه والمارت (Walmart) به اشتباه این گجت 49 دلاری را برای لحظاتی روی وب سایتش برای پیش فروش عرضه کرد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

گوگل هوم مینی اکنون از روی سایت والمارت برداشته شده، اما حضور کوتاهش اطلاعات خوبی را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در اختیار منابع خبری قرار داده است. مهم ترین نکته، تأیید نام و قیمت این محصول است و حالا می دانیم Google Home Mini با قیمت بسیار مناسب 49 دلاری به دست خریداران می رسد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

طبق توضیحات موجود، هوم مینی با ابعادی کوچک، دقیقاً همان کارهایی را انجام می دهد که هوم اصلی قادر به اجرای آنهاست و والمات آن را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - «دستیار کوچک و قدرتمند» نامیده است. در یکی از تصاویر شاهد پورت ورودی برق این دستگاه هستیم که شباهت زیادی به درگاه microUSB دارد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

ظاهراً بعد از پیش خرید اسپیکر هوشمند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هوم مینی، زمان ارسال آن برای دو هفته دیگر یعنی 19 اکتبر برابر با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 27 مهر ماه اعلام شده است.

علاوه بر هوم مینی، والمات تصویری از این اسپیکر خانگی را در کنار موبایل پیکسل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 2 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اکس ال منتشر کرده (تصویر اصلی این خبر) که اپلیکیشن گوگل هوم را اجرا می کند. البته این تصویر چندان هیجان انگیز نیست، چون ایوان بلس دیروز موبایل های جدید گوگل را از تمام زوایا و با کیفیت عالی به نمایش گذاشت و بخشی از جذابیت مراسم امروز - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را بر باد داد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

در هر صورت، امروز رأس ساعت 19:30 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به وقت تهران شاهد رونمایی از محصولات سخت افزاری جدید گوگل خواهیم بود و ما هم در دیجیاتو تمام وقایع این مراسم را به اطلاع شما خواهیم رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone