🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41342.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مرکز تماس موبایل سامسونگ با خدمات ۲۴ ساعته شروع به کار کرد

سامسونگ الکترونیکس به منظور ارتقا خدمات پس از فروش خود، مرکز تماسی مخصوص کاربران موبایل‌های هوشمند، تبلت و گجت‌های پوشیدنی دایر کرده است که به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته، فعالیت می‌کند ...

مدیران این مرکز - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تماس در رابطه با مشکلات کاربرانی که دستگاه آنها از گارانتی سامسونگ خارج شده است می‌گویند:

«هر شکایتی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که در این مرکز ثبت شود لحظه به لحظه و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روزانه توسط کارشناس - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مربوطه پیگیری می‌شود تا ضمن حل مشکل، رضایت خاطر کاربران جلب شود. به همین دلیل است که کارشناسان این مرکز حتی شنوای شکایات و پیشنهادات خارج از موضوع ضمانت‌نامه هم هستند و بهترین راه‌حل را پیش‌روی مشتریان قرار می‌دهند.»

سامسونگ همچنین به دیجیاتو خبر می‌دهد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که کارمندان و متخصصان این مرکز در سه شیفت کاری و به شکل ۲۴ ساعته پذیرای شنیدن مشکلات کاربران هستند و مشتریان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این شرکت می‌توانند جهت برقراری تماس با این مرکز، از شماره تلفن ۴۲۱۳۲-۰۲۱ استفاده کنند. 

جدا از خدمات مرکز - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تماس موبایل، اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان «Smart Tutor» در این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد که از طریق آن، متخصص سامسونگ از طریق اینترنت به موبایل یا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تبلت مشتری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - متصل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شده و به این شکل می‌تواند مشکلات را تشخیص داده و آنها را برطرف کنند. متخصصین در این روش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به بخش‌های خصوصی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موبایل مانند تصاویر، سرویس‌های پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی دسترسی ندارند و در صورتی که کاربر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این بخش مشکل داشته باشد، نیاز به کسب اجازه‌ای جداگانه دارند. 

در عین حال، کاربر تمامی فعالیت‌هایی که متخصص روی موبایل وی انجام می‌دهد را به صورت زنده روی صفحه دستگاه مشاهده کرده و هر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زمان که تشخیص دهد می‌تواند دسترسی او را به گجت خود قطع کند. مجوز‌های صادر شده توسط - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاربر برای دسترسی به دستگاه هم یکبار مصرف بوده و در صورت قطع تماس، تکنیسین برای اتصال مجدد به دستگاه نیازمند تایید دوباره از سوی کاربر خواهد بود.

خود سامسونگ موبایل ایران در این رابطه می‌گوید:

«مرکز تماس موبایل سامسونگ با ارائه خدمات دیجیتالی همچون گفت‌وگوی آنلاین و اپلیکیشن Smart Tutor، پاسخگویی به سوالات فنی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و عمومی و پیگیری روزانه شکایات و انتقادات مشتریان، پشتیبانی همه‌جانبه و کاملی را از کاربران موبایل‌ها، تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ انجام می‌دهد.»

سامسونگ و چند شرکت دیگر در زمینه توسعه موبایل‌های اندرویدی مانند هوآوی و ال‌جی، در سال‌های اخیر توجه بیشتری به بازار ایران کرده‌اند و رضایت مشتری ایرانی را بیشتر از پیش در دستور کار خود قرار داده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone