🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41339.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ایرلند به خاطر کوتاهی در اخذ مالیات از اپل جریمه می شود

بلومبرگ به تازگی گزارشی را منتشر کرده که حکایت از دور تازه پرونده مالیاتی اپل در ایرلند دارد، پرونده ای که از آخرین عصر یخبندان تا به امروز ادامه داشته. این بار منابع بلومبرگ می ...

بلومبرگ به تازگی گزارشی را منتشر کرده که حکایت از دور تازه پرونده مالیاتی اپل در ایرلند دارد، پرونده ای که از آخرین عصر یخبندان تا به امروز ادامه داشته. این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بار منابع بلومبرگ می گویند دولت ایرلند به خاطر دریافت نکردن مالیات به موقع از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اپل، از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - طرف اتحادیه اروپا جریمه خواهد شد.

اتحادیه اروپا توافق میان ایرلند و اپل را ناعادلانه می داند

احتمالاً به خاطر می آورید که سال گذشته، کمیسیون اروپا اپل را به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پرداخت 14.5 میلیارد دلار مالیات محکوم کرد. به عقیده آنها، این شرکت سالهاست که مالیاتی بسیار کمتر از مقدار واقعی را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به ایرلند پرداخت کرده. البته فرار مالیاتی شرکت های کوچک و بزرگ موضوع چندان تازه ای نیست، اما مسئله اصلی اینجاست که ایرلند با اپل کنار آمده اما اتحادیه اروپا کوتاه نمی آید.

اتحادیه اروپا می گوید توافق ایرلند و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اپل برای پرداخت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مالیات کمتر از انتظار، وضعیتی ناعادلانه را برای دیگر شرکت ها و کشورهای عضو به وجود آورده و قوانین رقابت عادلانه را نقض می کند. اپل و دولت ایرلند، هردو به این موضوع اعتراض دارند و آن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را صحیح نمی دانند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در حالی که اعتراض - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و درخواست تجدید نظر به حکم قبلی در جریان است، اپل باید مبلغ جریمه را به حساب سپرده ویژه تحت کنترل دولت ایرلند واریز نماید، اما ظاهراً مقامات ایرلندی هنوز نتوانسته اند چنین حسابی را باز کنند و فرد مجربی را برای مدیریت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این سرمایه هنگفت 17 میلیارد دلاری به خدمت بگیرند.

به همین دلیل، اتحادیه اروپا قصد دارد ایرلند را به خاطر نقض حکم دادگاه و قوانین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جاری EU جریمه کند. این جریمه در صورت ادامه یافتن ماجرا و تعلل مقامات ایرلندی، بیشتر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone