🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41338.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ هدست ادیسه را برای پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز معرفی کرد

چند روز پس از انتشار تصاویر منتسب به هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ، این کمپانی امروز محصول جدید خود را برای پلتفرم ویندوز به صورت رسمی معرفی کرد. این هدست که «اچ ام دی اُدیسه» (HMD ...

چند روز پس از انتشار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تصاویر منتسب به هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ، این کمپانی امروز محصول جدید خود را برای پلتفرم ویندوز به صورت رسمی معرفی کرد. - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این هدست که «اچ ام دی اُدیسه» (HMD Odyssey) نام گرفته، روی کاغذ یکی از بهترین محصولات بازار محسوب می شود و مشخصات - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بسیار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بهتری نسبت به گجت های ایسر، ایسوس، اچ پی، دل و لنوو دارد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

هدست ادیسه دو نمایشگر 3.5 اینچی امولد با رزولوشن 1600×1440 پیکسل را در خود جای داده که نرخ رفرش 90 تا 60 هرتز را ارائه می دهند. هدفون های داخلی ساخت AKG، ردیابی کامل در تمام جهات و میکروفون - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داخلی هم در این هدست تعبیه شده.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

همراه با ادیسه، کنترلرهای حرکتی مایکروسافت عرضه می شود که با دیگر هدست های پلتفرم - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - واقعیت ترکیبی ویندوز نیز سازگار هستند. به گفته سامسونگ، ادیسه میدان دید 110 درجه ای را در برابر چشمان کاربر نمایش می - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دهد که بهتر از میدان 95 درجه ای رقباست. اگرچه این هدست ششمین محصول سازگار با پلتفرم مایکروسافت به شمار می - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رود، اما در سطحی فراتر از بقیه قرار می گیرد و می توان آن را رقیب محصولاتی همچون اکیلس ریفت یا اچ تی سی وایو دانست.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

هدست ادیسه سامسونگ با - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قیمت 499 دلار به فروش می رسد، که به مراتب گران تر از دیگر محصولات این پلتفرم است. به عنوان مثال هدست Dell Visor یا Lenovo Explorer قیمتی در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حدود 350 دلار دارند و محصولات مشابه ایسر و اچ پی هم به ترتیب با قیمت 300 و 329 دلار عرضه می شوند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

پیش فروش تمامی محصولات فوق از جمله - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هدست جدید سامسونگ از امروز آغاز شده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و از سوم نوامبر (12 آبان) به دست خریداران خواهد رسید. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را از هدست واقعیت ترکیبی ادیسه مشاهده کنید:

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone