🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41341.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

پاول اوتلینی مدیر عامل موفق پیشین اینتل درگذشت

Paul Otellini که از سال ۲۰۰۵ تا اواسط ۲۰۱۳ سمت مدیر عامل اجرایی اینتل را بر عهده داشت دیروز در ۶۶ سالگی درگذشت، شخصی که به گفته ی این شرکت ۴۰ سال از عمر خود ...

Paul Otellini که از سال ۲۰۰۵ تا اواسط ۲۰۱۳ سمت مدیر عامل اجرایی اینتل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را بر عهده داشت دیروز در ۶۶ سالگی درگذشت، شخصی که به گفته ی این شرکت ۴۰ سال از عمر خود را به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عنوان کارمند مجموعه اینتل سپری کرده بود. پاول اوتلینی پنجمین مدیر عامل اینتل بود که در سالهای رکود اقتصادی جهان، در ساختار اینتل برای رسیدن به سود بلند مدت تغییر ایجاد کرد و در نهایت، حدود ۴ سال پیش پس از بازنشتگی جای خود را به Brian Krzanich - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داد.

وی ضمناً نخستین فردی بود که بدون داشتن مدرک رسمی مهندسی به سمت مدیر عاملی این غول دنیای فناوری رسیده بود، اما با این وجود به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گفته اینتل، این شرکت در ۸ سال زمامداری اوتلینی بیشتر از تمام ۴۵ سال قبل از آن سود کسب کرد. پس دور از انتظار نیست - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که بگوییم این آقای اوتلینی بود که باعث - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شد اینتل جایگاه خود را به عنوان تولید کننده اصلی چیپ کامپیوترهای شخصی در بازار پر رقابت امروز حفظ کند.

این موضوع فقط دنیای ویندوز را هم شامل نمی شود. سال ۲۰۰۵ بود که استیو جابز اعلام - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کرد کامپیوترهای مک از این به بعد به پردازنده های ساخت اینتل مجهز خواهند بود و سپس، پاول اوتلینی برای توضیحات بیشتر روی صحنه به وی ملحق شد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

البته در پرونده سرشار از موفقیت آقای اوتلینی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هم بدون تردید شکست - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هایی به چشم می خورد، از جمله تلاش ناموفق برای تولید چیپ های موبایل و ساخت اولترا بوک هایی با توان پردازش پایین که در بازار با استقبال مواجه نشد. جالب اینکه پاول اوتلینی حتی پس از این شکست ها هم روحیه توقف ناپذیر خود را حفظ کرده بود. وی در مصاحبه ای در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سال ۲۰۱۳ گفت: «می توانید بگویید ما - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در انجام این کار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیروز نشدیم یا اینکه از موفقیت در آن صرف نظر کردیم، اما در هر صورت مطمئن باشید که اگر ما به کار خود ادامه داده بودیم دنیای فناوری، قطعاً امروز متفاوت بود». وی در جای دیگری نیز می گوید بسیاری از تصمیمات خود را صرفاً با تکیه بر جسارت گرفته است و تلاش برای تولید چیپ موبایل هم، یکی از مهم ترین آنها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone