🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41335.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آمار نصب 38.5 درصدی iOS 11 در دو هفته اول پس از عرضه

بر اساس گزارش شرکت تحلیل کسب و کار Mixpanel، نسخه یازدهم از سیستم عامل iOS، تنها دو هفته پس از عرضه عمومی، روی 38.5 درصد از دیوایس های سازگار نصب شده است. لازم است یادآوری ...

بر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اساس گزارش شرکت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تحلیل کسب و کار Mixpanel، نسخه یازدهم از سیستم عامل iOS، تنها دو هفته پس از عرضه عمومی، روی 38.5 درصد از دیوایس های سازگار نصب شده است. لازم است - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یادآوری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنیم که iOS 10 در دوره زمانی مشابه روی 48.16 درصد از دیوایس های سازگار نصب شده بود. بدین ترتیب، نسخه یازدهم در این دوره حدود 10 درصد از نسخه دهم عقب تر است.

iOS 11 در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یک هفته ابتدایی روی 25.28 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - درصد از دیوایس ها نصب شده و به این ترتیب در هفته اخیر تنها حدود 10 درصد رشد داشته است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی لازم است اشاره کنیم که تاکنون اپل دو نسخه 11.0.1 و 11.0.2 از iOS را نیز منتشر کرده که بیشتر تمرکز آنها بر حل اشکالات قبلی از جمله شنیدن نویز در زمان مکالمه در آیفون های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 8 و 8 پلاس در این سیستم عامل بوده. در حال حاضر 54.82 درصد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از کاربران iOS همچنان از نسخه دهم و 6.69 درصد نیز از نسخه های قدیمی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تر استفاده می کنند.

فراموش نکنیم که اندروید اوریو در 30 مرداد ماه معرفی شد و انتشار جهانی آن برای دیوایس های نکسوس و پیکسل نیز در 9 شهریور ماه آغاز گشت ولی دیروز در خبرها خواندیم که پس از چندین هفته از انتشار رسمی آن، تنها 0.2 درصد از دیوایس های بهره مند از اندروید، این نسخه از سیستم عامل گوگل را دریافت کرده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اند. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در نتیجه آمار به روز رسانی کندتر iOS 11 نسبت به نسخه 10در مقایسه با اندروید 8 چندان هم بد به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نظر نمی رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone