🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41336.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۸، بهترین دوربین برای تصویربرداری و زوم به عقیده DxOMark

آزمایشگاه «DxOMark» چندی پیش برای اولین بار، دوربین یک آیفون را به عنوان بهترین دوربین موبایل معرفی کرد و به این ترتیب بود که آیفون ۸ پلاس، با کسب امتیاز ۹۴ از این آزمایشگاه در ...

آزمایشگاه «DxOMark» چندی پیش برای اولین بار، دوربین یک آیفون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را به عنوان بهترین دوربین موبایل معرفی کرد و به این ترتیب بود که آیفون ۸ پلاس، با کسب امتیاز ۹۴ از این آزمایشگاه در صدر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جدول ایستاد. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اما امروز همین آزمایشگاه خبر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می‌دهد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که موبایل اپل، رقیبی قدر به نام گلکسی نوت ۸ دارد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و محصول سامسونگ توانسته است شانه‌به‌شانه آیفون ۸ پلاس، امتیاز ۹۴ را به خود اختصاص دهد.

موبایل‌های اپل و سامسونگ امتیازهای مختلفی از هر بخش دریافت کرده‌اند اما مجموع امتیازها باعث شده تا در کنار هم و در یک سطح قرار بگیرند. با این حال، لازم به ذکر است که گلکسی نوت ۸، اولین موبایلی است که در آزمایش تصویربرداری، امتیاز کامل، یعنی ۱۰۰ را به خود اختصاص داده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
تصویر سمت راست متعلق به آیفون ۸ پلاس است و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تصویر سمت چپ با نوت ۸ گرفته شده. تصویر هر دو موبایل با زوم x8 گرفته شده است.

DxOMark - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - علت اختصاص امتیاز ۱۰۰ به تصویربرداری در دوربین گلکسی نوت ۸ را زوم فوق‌العاده تا 4x، سطح نویز بسیار پایین در محیط‌های کم‌نور، فوکوس خودکار سریع و دقیق، ثبت جزییات در محیط‌های پرنور - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بیرونی و داخلی، در کنار ثبت رنگ‌ها به شکلی شفاف و روشن ذکر کرده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
تصویر سمت راست متعلق به گوگل پیکسل است و تصویر سمت چپ با نوت ۸ گرفته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده است. می توان دید که در تصویر ثبت شده توسط پیکسل، جزییات بیشتری روی آب دیده می‌شود.

آزمایشگاه DxOMark البته عملکرد نه چندان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عالی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ثبت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تصاویر بوکه و همچنین رنج دینامیکی محدود شده و کاهش ثبت جزییات در برخی از محیط‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پرنور را از مشکلات دوربین گلکسی نوت ۸ می‌داند.

در بخش فیلم‌برداری، DxOMark خبر می‌دهد که گلکسی نوت ۸ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می‌تواند بالانس سفید مناسب را به تصویر بکشد و رنگ‌ها را به خوبی رندر کند. ثبات و سرعت فوکوس خودکار، در کنار کاهش نویز در محیط‌های کم نور و پرنور نیز از دیگر قسمت‌هایی است که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دوربین گلکسی نوت ۸ به خوبی از پس آنها برآمده است.

بخش منفی فیلم‌برداری، به عدم وجود قابلیت پایش سوژه توسط فوکوس خودکار مربوط می‌شود. همچنین وقتی موبایل را در دست نگه داشته اید و فیلم‌برداری می‌کنید، تکان های طبیعی و اندک دست در فیلم نهایی قابل مشاهده هستند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

به نظر می‌رسد که ماژول دوربین دوگانه‌ای که امسال سامسونگ به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گلکسی نوت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - افزوده، در کسب این امتیاز بالا و همچنین ثبت تصاویر و فیلم‌های بدون نویز در محیط‌های کم نور تاثیر زیادی داشته، به شکلی که این موبایل در حال حاضر در کنار آیفون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۸ پلاس، بهترین دوربین را در بین تلفن‌های همراه دارد.

البته نباید فراموش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرد که امروز، گوگل در مراسمی «پیکسل ۲» را معرفی خواهد کرد و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بعید نیست که این موبایل، یک‌باره محصولات سامسونگ و اپل را در تست DxOMark جا بگذارد. اگر به خاطر داشته باشید، سال پیش دقیقاً همین اتفاق رخ داد و گوگل در مراسم معرفی پیکسل‌ها، خبر داد که آزمایشگاه DxOMark بالاترین امتیاز آن زمان یعنی ۸۹ را به موبایل‌هایش اعطا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone