🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41331.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی از سری جدید لپتاپ های Spectre رونمایی کرد

کمپانی «HP» به تازگی از سری جدید لپتاپ های رده بالای «Spectre 13» و «Spectre x360» رونمایی کرده که هر دو دستگاه به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز شده اند. Spectre 13 «Spectre 13» ...

کمپانی «HP» به تازگی از سری جدید لپتاپ های رده بالای «Spectre 13» و «Spectre x360» رونمایی کرده که هر دو دستگاه به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز شده اند.

Spectre 13

«Spectre 13» جدید در واقع یک به روزرسانی روی مدلی است که حدوداً یک سال و نیم پیش معرفی شده بود و در آن زمان از پردازنده نسل ششمی «Skylake» بهره می برد. جالب است بدانید که محصول مورد بحث در آن زمان باریک ترین لپتاپ دنیا بود و حالا باریک ترین لپتاپ صفحه لمسی بازار است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر صفحه نمایش لمسی، اکنون امکان سفارش Spectre 13 با نمایشگر 4K نیز وجود دارد که برای محصولی با این ضخامت قابل تحسین است؛ همچنین جالب است بدانید که لپتاپ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جدید اچ پی یکی از باریک ترین کامپیوترهای مجهز به پردازنده چهار هسته ای در دنیاست.

لپتاپ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Spectre 13 در دو رنگ خاکستری تیره با حاشیه های مسی و سفید سرامیکی با حاشیه های طلایی به فروش می رسد که مدل دوم به همراه یک شارژر سفید رنگ به دست مشتریان خواهد رسید.

Spectre 13 در نیم ساعت 50 درصد شارژ می شود

محصول مورد بحث از نظر فنی به حافظه SSD یک ترابایتی و رم 16 گیگابایتی LPDDR3 مجهز شده و بنا به ادعای HP، تا 11.5 ساعت کاربری را با یک بار شارژ فراهم می کند. همچنین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لازم به ذکر است که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Spectre 13 از فناوری شارژ سریع نیز بهره مند بوده و در مدت نیم ساعت تا 50 درصد شارژ می شود.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

Spectre x360

لپتاپ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دیگری که معرفی شده «Spectre x360» است که با مدل معرفی شده در اوایل امسال از نظر طراحی تفاوت چندانی ندارد. این لپتاپ از 16 گیگابایت رم LPDDR3 ، یک ترابایت حافظه داخلی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - SSD، یک پورت USB Type-A و دو پورت Thunderbolt 3 برخودار است.

Spectre x360 از طراحی مشابهی با مدل قبلی خود برخوردار است اما با این حال چند تغییر کوچک در طراحی آن دیده می شود که در این باریه می توان به تیزتر شدن لبه های لولا برای افزایش سهولت بازشدن درب لپتاپ اشاره کرد.

Spectre x360 با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نمایشگرهای 1080p و 4K در دسترس کاربران قرار می گیرد که مدل تمام اچ دی آن از قابلیت «Sure View» برخودار بوده و امکان مشاهده محتوای نمایشگر را برای افرادی که در اطراف یا پشت کاربر قرار دارند از بین می برد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

یکی از بهینه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سازی هایی که در نسل جدید Spectre x360 مشاهده می شود، عدم نیاز قلم استایلوس به باتری AAAA  و امکان شارژ آن از طریق پورت USB Type-C یا شارژ 65 واتی درون جعبه لپ تاپ است. به گفته اچ پی با 15 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ثانیه شارژ قلم می توانید 198 دقیقه از آن استفاده کنید.

Spectre x360 به اسکنر اثر انگشت مجهز شده است

Spectre x360 حالا با اضافه شدن سنسور اثر انگشت به ویژگی شناسایی چهره، به دو سیستم ویندوز هلو مجهز شده است. دلیل اضافه شدن این سنسور علاوه بر افزایش امنیت، این بوده که برای یک لپ تاپ تبدیل پذیر که در حالت های مختلفی می توان از آن استفاده کرد، ممکن است گاهی اوقات اسکن اثر انگشت از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شناسایی چهره ساده تر باشد.

گفتنی است لپتاپ های جدید اچ پی قرار است از 7 اکتبر به بازار عرضه شوند. این در حالی است که قیمت Spectre 13 از 1299 دلار و قیمت x360 از 1149 دلار شروع خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone