🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41334.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

انتشار جزئیاتی از مشخصات سخت افزاری پیکسل بوک های بعدی گوگل

در حالی که احتمال می رود امروز شاهد رونمایی گوگل از پیکسل بوک رده بالا و جدیدی باشیم، مشخصات فنی دستگاه در فضای اینترنت فاش شده است. بر اساس اطلاعاتی که از فروشگاهی به نام Synnex ...

در حالی که احتمال می رود امروز شاهد رونمایی گوگل از پیکسل بوک رده بالا و جدیدی باشیم، مشخصات فنی دستگاه در فضای اینترنت فاش شده است. بر اساس اطلاعاتی که از فروشگاهی به نام Synnex درز کرده است، پیکسل بوک جدید ۱۲.۳ اینچی خواهد بود و پردازنده Core i5 برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول ضمناً در ۳ نسخه با حافظه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت ساخته شده که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هر یک به ترتیب ۱۲۰۰، ۱۴۰۰ و ۱۷۵۰ دلار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قیمت خواهند داشت.

البته جزئیات بسیاری وجود دارند که فاش نشده است، از جمله اینکه غیر از حافظه داخلی چه تفاوت های دیگری بین این سه مدل برقرار است یا اینکه پردازشگر Core i5 دستگاه از نسل هفتم خواهد بود یا هشتم که به تازگی عرضه شده است. در اطلاعاتی که توسط فروشگاه Synnex فاش شده ضمناً - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نام ابزار جدیدی به نام Google Clip هم به چشم می خورد که ظاهراً یکی از لوازم جانبی تازه طراحی شده به دست این شرکت محسوب می شود، اما توضیح بیشتری در مورد آن وجود ندارد.

اگر می خواهید در مورد محصولات جدیدی که گوگل امروز رونمایی می کند، از جمله نسل دوم موبایل های پیکسل بیشتر بدانید، امشب ساعت ۱۹:۳۰ با دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone