🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34835.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل ای‌نتورک: فیلترینگ ما احتمالاً کار وزارت ارشاد است

در ساعات پایانی روز گذشته، سرویس تبلیغات آنلاین ای‌نتورک بدون اخطار قبلی فیلتر و سایت این مجموعه نه تنها در ایران، بلکه در کل جهان از دسترس خارج شد. اکنون «شایان شلیله»، مدیرعامل Anetwork در ...

در ساعات پایانی روز گذشته، سرویس تبلیغات آنلاین ای‌نتورک بدون اخطار قبلی فیلتر و سایت این مجموعه نه تنها در ایران، بلکه در کل جهان از دسترس خارج شد. اکنون «شایان شلیله»، مدیرعامل Anetwork در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - گفتگو با دیجیاتو اشاره می‌کند که احتمالاً درخواست فیلترینگ از سوی وزارت ارشاد مطرح شده است.

شلیله در همین رابطه می‌گوید: «متاسفانه احتمال می‌دهیم که این فیلترینگ از سمت وزارت ارشاد باشد. متوجه شده‌ایم که ظاهراً چند هفته پیش جلسه‌ای وجود داشته که در آن گفته‌اند می‌خواهند سایت‌هایی که در حوزه تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کنند را فیلتر کنند. به همین دلیل تصور می‌کنیم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - که همین فیلترینگ از طرف - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - وزارت ارشاد باشد.»

مدیرعامل ای‌نتورک البته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - دخالت وزارت ارشاد در فیلترینگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - را قطعی نمی‌داند و به نامشخص بودن منبع فیلترینگ در زمان‌های اینچنینی اشاره می‌کند. شلیله می‌گوید که در شرایط پس از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - فیلتر، کسب‌وکار با ابهام ملزم است تا همه گزینه‌ها را بررسی کند و خودش حدس بزند که سرمنشا فیلترینگ از کجا بوده. با این حال ای‌نتورک هنوز از ارشاد هم پاسخی قطعی دریافت نکرده است.

اما ارتباط وزارت ارشاد با یک سرویس تبلیغات آنلاین چیست و چرا باید درخواست فیلتر چنین کسب‌وکاری را داشته باشد؟ شایان شلیله در پاسخ به این پرسش دیجیاتو می‌گوید: «نداشتن مجوز کانون تبلیغاتی، که اصلاً ارتباطی با کسب‌وکارهای آنلاین ندارد. این مجوز برای شرکت‌هایی صادر می‌شود که کاتالوگ چاپ می‌کنند و در مجموع تبلیغات چاپی - - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - فیزیکی دارند. جالب است که حتی اگر شما می‌خواستید به عنوان یک کسب‌وکار آنلاین از آنها مجوز بگیرید، مجوزی داده نمی‌شد. اما ظاهراً متناسب با همین موضوع، گفته‌اند که کسب‌وکارهای تبلیغاتی باید فیلتر شوند که البته هنوز پاسخی رسمی به ما نداده‌اند.»

فیلترینگ ای‌نتورک به گونه‌ای بوده است که کاربران - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - خارج از کشور نیز گزارش داده‌اند به این سایت دسترسی ندارند و حتی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - در داخل نیز نمی‌توان با ابزار تغییر دهنده IP به آن دسترسی داشت. شلیله در خصوص - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - چرایی این موضوع به دیجیاتو گفت: «این به دلیل شبکه زیرساخت ملی است. بخشی از سرورهای ما داخل ایران است و متاسفانه استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که از سرورهای داخل ایران استفاده می‌کنند، در صورت فیلتر شدن، در تمام دنیا فیلتر می‌شوند.»

اگرچه قطعی بودن دخالت وزارت ارشاد در فیلترینگ این کسب‌وکار اینترنتی در داخل و خارج از ایران هنوز قطعی نیست اما نکته قابل توجه، قطع دسترسی بدون اخطار قبلی بوده است. این در حالیست که وزیر ارتباطات در ۲۷ دی ماه یک خبر خوب به استارتاپ‌ها داد و از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - تشکیل کمیته‌ای ویژه در هیات دولت برای مقابله با فیلترینگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - استارتاپ‌ها گفت؛ کمیته‌ای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - به گفته «جعفر محمدی» پیشنهاد تشکیل آن، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - از سوی کمیسیون تجارت الکترونیکی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به دست وزیر رسیده بود.

جهرمی در همین رابطه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - گفته بود: «تصمیمی در دولت داشتیم مبنی بر اینکه هر نوع شکایتی که بدنه دولت از کسب‌وکارهای نوپا دارد، قبل از طرح در مراجع قضایی، موضوع - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - در کمیته‌ای متشکل از معاونت حقوقی رییس جمهور، وزارت ارتباطات و وزارت کار و معاونت علمی و فناوری بررسی شود.»

طبیعتاً وزارت ارشاد جزء موثری از بدنه دولت است و مشخص نیست در صورت دست داشتن در فیلترینگ ای‌نتورک، چرا پیش از مطرح شدن موضوع در همین کمیته‌ی ویژه، بدون اخطار قبلی یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های تبلیغاتی آنلاین صرفاً به بهانه یک مجوز فیلتر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone