تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27158.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل نسخه واقعیت افزوده حیوانات را در برنامه جستجویش قرار داد

اگر در گوگل به دنبال برخی حیوانات مشخص بگردید، ممکن است با نسخه واقعیت افزوده شان مواجه شوید. غول جستجوی اینترنتی به نتایج جستجویش کارتی اضافه کرده که نسخه واقعیت افزوده حیوانات را به دنیای ...

اگر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - در گوگل به دنبال برخی حیوانات مشخص بگردید، ممکن است با نسخه واقعیت افزوده شان مواجه شوید. غول جستجوی اینترنتی به نتایج جستجویش کارتی اضافه کرده که نسخه واقعیت افزوده حیوانات را به دنیای واقعی میاورد، البته به شرطی که تلفنتان از این قابلیت بهره مند باشد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان

به گفته وبسایت 9to5Google، نسخه واقعیت افزوده حیوانات بز آلپاین، خرس، قلابچه ماهی، پنگوئن های امپراطور، جوجه تیغی اروپایی، شیر، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - ببر، پاندا، اختاپوس و چندین حیوان دیگر فعال شده است. در نتایج بررسی ما در دیجیاتو مشخص شد این امکان برای سگ ها و گربه ها و چند حیوان دیگر هم در دسترس است اما به نظر می رسد این امکان هنوز به طور کامل برای کاربران ایرانی فعال نشده است. بعد از جستجوی هر یک از این حیوانات در برنامه گوگل با کارتی مواجه می شوید که می گوید: با یک حیوان به سایز واقعی از نزدیک روبرو شوید.

هر حیوان دارای جلوه های بصری و صوتی مخصوص خودش است

این کارت گزینه دیگری به نام "در محیط خودتان تماشا کنید" هم دارد که با لمس آن نسخه واقعیت افزوده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - حیوانات را در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - فضایی که در آن هستید نمایش می دهد. علاوه بر این امکان تغییر اندازه، چرخاندن و تکان دادن حیوانات هم وجود دارد و هر کدام هم با جلوه های تصویری و صوتی مخصوص به خودشان ظاهر می شوند: - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - ببر غرش می کند، پاندا بامبو می خورد، سگ پارس می کند، گربه خودش را تمیز می کند و غیره.

برای استفاده از این قابلیت باید به برنامه جستجوی گوگل دسترسی به امکاناتی مانند دوربین و حافظه داده شود، اما بعد از اینکه یک بار این مراحل را طی کردید می توانید مدتی با این حیوانات سرگرم شوید. این قابلیت یکی از امکاناتی است که اویل همین ماه در کنفرانس I/O گوگل وعده اش داده شده بود. گفته شده گوگل با ناسا، سامسونگ و ولوو هم همکاری می کند تا در آینده اجسام بیشتری به این قابلیت مجهز شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آراسته نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ آیا یه سوال داشتم شما منطقه گلدشت نجف آباد اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در گلدشت شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone