🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40957.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کسپرسکی: برای پیدا کردن هکرها برخی فایل های کاربرانمان را ذخیره کرده ایم

همان طور که می دانید کسپرسکی یک شرکت امنیت اطلاعات روسی است که نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند و پر طرفداری دارد؛ اما این شرکت در ماه های اخیر با اتهامات زیادی در زمینه حفاظت ...

همان طور که می دانید کسپرسکی یک شرکت امنیت اطلاعات روسی است که نرم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - افزار آنتی ویروس قدرتمند و پر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - طرفداری دارد؛ اما این شرکت در ماه های اخیر با اتهامات زیادی در زمینه حفاظت از حریم خصوصی (به ویژه در آمریکا) مواجه شده که راه دشواری برای رفع آنها در پیش خواهد داشت.

در یکی از تازه ترین موارد «ایوجین کسپرسکی» بنیان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گذار کمپانی، اذعان کرده آنتی ویروس کسپرسکی در سال 2014 و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در جریان اسکن کامپیوتر یکی از اعضای سازمان امنیت ملی آمریکا (NSA) بعضی از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ابزارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جاسوسی این سازمان را در پایگاه داده شرکت کپی کرده است.

امکان کپی کردن فایل های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بی خطر سیستم کاربران حریم خصوصی آنها را نقض می کند

البته اتفاق مورد بحث باعث شد آنتی ویروس کسپرسکی یکی از پیچیده ترین و قدرتمندترین بدافزارهای تخریب استارتاپ ویندوز را کشف و نابود کند؛ اما کپی کردن برخی از فایل هایی که به هیچ عنوان برای امنیت سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تهدید آمیز نبوده اند، مسئله ایست که کسپرسکی را در مقام اتهام قرار داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

علاوه بر این مورد، نرم افزار کسپرسکی در مورد دیگری تصویر چهره یک هکر را از کامپیوتر وی استخراج کرده بود که البته مدیر عامل شرکت برای پیشگیری از افشای بعضی اطلاعات به هکرها، از بیان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جزئیات ماجرا خودداری کرده است.

با این حال امکان دسترسی و حتی کپی کردن فایل های بی خطر سیستم کاربران امری است که مستقیماً حریم خصوصی را نقض کرده، و گمانه زنی ها در رابطه با احتمال همکاری کسپرسکی با سرویس اطلاعاتی روسیه را تقویت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone