🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29008.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ال جی احتمالا در حال کار روی یک گوشی بسط یافتنی است

ال جی پیش از این اعلام کرده بود که عجله‌ای برای عرضه یک گوشی تاشو ندارد اما ظاهرا این کمپانی در حال کار روی یک گوشی بسط یافتنی است. بر اساس پتنتی که از این ...

ال جی پیش از این اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - بود که عجله‌ای برای عرضه یک گوشی تاشو ندارد اما ظاهرا این کمپانی در حال کار روی یک گوشی بسط یافتنی است.

بر اساس پتنتی که از این دستگاه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - به ثبت رسیده، گوشی قابل بسط ال جی در نگاه اول - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - فرقی با سایر موبایل‌ها ندارد اما در پنل پشتی با محصول کاملا متفاوتی طرف هستیم. بر خلاف اکثر گوشی‌های مدرن که از یک ساختار یک تکه مشخص شیشه‌ای یا آلومینیومی در پشت خود بهره می‌برند، این دستگاه از چند بخش متصل به هم تشکیل شده است.

نمایشگر قابل بسط این دستگاه را می توان با بیرون کشیدن بخش های داخلی از لبه های بالا، پایین یا کناره‌های گوشی توسعه داد

پیاده سازی چنین طرح خاصی به کاربر اجازه می دهد دستگاه را جهت مورد نظرش بسط دهد. همچنین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - کاربر می تواند بعد از انجام کاری که به صفحه نمایش بزرگ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - یا کوچک‌تر نیاز داشت، گوشی را به همان حالت اولیه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - خود برگرداند.

استفاده از چنین صفحه نمایشی نیاز به یک رابط کاربری برنامه ریزی شده دارد که بتواند بر اساس اندازه صفحه نمایش دستگاه تنظیم شود.

در کل به نظر می‌رسد نباید منتظر عرضه این گوشی در آینده‌ای نزدیک را داشته باشیم اما اگر ال جی قصد عرضه گوشی بسط یافتنی را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - داشته باشد،احتمالا  این محصول تحت قالب یک مدل از سری V ال جی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - عرضه خواهد شد.

پیش از این هم این کمپانی علائم تجاری جدیدی را ثبت کرده بود که خبر از عرضه چند گوشی تاشو می‌دادند. جدا از این موارد، ال جی طی یک پروژه مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای آن‌ها را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شبنم نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر نمایندگی شما روستای نویده کوچصفهان تعمیر لباسشویی پاکشوما انجام میده.
پاسخ: بله در روستای نویده شهر کوچصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone