🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45016.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

جزیره ای کوچک در سنگاپور، آینده صنعت انرژی را رقم می زند

کمپانی فرانسوی «Engie SA» در حال آزمایش پروژه ای در یکی از جزایر جنوب سنگاپور است که به احتمال زیاد، آینده ذخیره سازی انرژی های تجدیدپذیر را رقم خواهد زد. شرکت مذکور قصد دارد با ...

کمپانی فرانسوی «Engie SA» در حال آزمایش پروژه ای در یکی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از جزایر جنوب سنگاپور است که به احتمال زیاد، آینده ذخیره سازی انرژی های تجدیدپذیر را رقم خواهد زد.

شرکت مذکور - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قصد دارد با همکاری دانشگاه نانیانگ سنگاپور و کمپانی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فرانسوی «Schneider Electric SE»، یک شبکه برق محلی مستقل را در جزیره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «سِماکو» طراحی کند که کاربرد گاز هیدروژن را، در تبدیل انرژی حاصل از صفحات خورشیدی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و توربین های بادی به سوخت قابل ذخیره سازی، نشان می دهد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

هیدروژن در بلند مدت برونداد بهتری نسبت به باتری های موجود دارد

کاهش قیمت انرژی حاصل از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نور خورشید و باد در سال های اخیر، باعث شده انرژی های تجدیدپذیر هر روز سهم بیشتری از صنعت تولید برق را از آن خود کنند. این امر باعث شده مسئله ذخیره سازی انرژی اهمیت ویژه ای پیدا کند، چرا که به گفته «دیدیه اُلو» - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معاون اجرایی شرکت Engie، باتری های موجود در کوتاه مدت عملکرد خوبی دارند اما برای بلند مدت، هیدروژن پتانسیل بیشتری از خود نشان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می دهد.

آقای اُلو می گوید: «باتری ها برای زمان های کوتاه و بازه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های چند ساعته مناسب هستند. اما اگر بخواهید انرژی تولید شده در تابستان را برای استفاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در زمستان یا روزهای ابری ذخیره کنید، هیدروژن راه حل بهتری است.»

برای تبدیل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شدن به یک راه حل کاربردی، باید هزینه فرآیند ذخیره سازی از هیدروژن کاهش یابد. بر اساس گزارش کمپانی توشیبا در هفته جهانی انرژی هوشمند، یک سیستم ذخیره سازی انرژی مبتنی بر هیدروژن، 10 برابر یک ژنراتور دیزلی با خروجی مساوی قیمت دارد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

فرآیند ذخیره سازی با استفاده از هیدروژن شامل سه مرحله می شود: شکافتن مولکول های آب با استفاده از الکتریسیته و تقسیم آن ها به هیدروژن و اکسیژن از طریق فرآیند «الکترولیز»، ذخیره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هیدروژن در مخازن مخصوص، و در نهایت پمپاژ گاز هیدروژن به سلول های سوختی برای تولید برق.

مهمترین چالش پیش روی تجاری سازی طرح مورد بحث، فرآیند پر هزینه الکترولیز است. به گفته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آقای اُلو، تولیدکنندگان هر روز تجهیزات ارزان تر و بهینه تری برای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تجزیه مولکول های آب طراحی می کنند اما هنوز برای رسیدن به سطح قابل قبول، 10 تا 15 سال زمان نیاز دارند.

الکتریسیته بخش مهمی از هزینه فرآیند تولید هیدروژن را به خود اختصاص می دهد؛ در نتیجه، دسترسی به الکتریسیته ارزان و پیشرفت فناوری الکترولیز، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای افزایش جذابیت های اقتصادی هیدروژن حیاتی هستند.

پروژه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سِماکو پاییز امسال به بهره برداری می رسد

پروژه سِماکو، در واقع طرح یک ریز شبکه تامین برق است که با استفاده از انرژی خورشیدی، باد، امواج و دیزل، در کنار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ذخیره سازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن از طریق هیدروژن، الکتریسیته مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جوامعی که در جزیره ها زندگی کرده و به شبکه برق مرکزی دسترسی ندارند را تامین می کند. این شبکه پاییز امسال به بهره برداری رسیده و امکانات ذخیره سازی هیدروژنی هم سال آینده به آن اضافه خواهند شد.

کمپانی Engie طراحی چنین ریز شبکه هایی را به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خصوص در جنوب شرقی آسیا و مجمع الجزایر اندونزی (که نزدیک به 1000 جزیره در آن به سیستم توزیع برق مرکزی دسترسی ندارند) فرصت بسیار مناسبی می داند.

آقای اُلو معاون اجرایی این شرکت در رابطه با جنوب شرقی آسیا می گوید: «در این منطقه بستر مناسبی برای نوآوری وجود دارد. بسیاری از کشورها آماده استقرار سیستم های توزیع برق غیر متمرکز، بدون نیاز به شبکه های سنتی متمرکز و پیچیده هستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone